Colt wprowadza rozwiązanie telefoniczne dla Microsoft Teams

Natalia Zębacka
Natalia Zębacka - Redaktor Brandsit
2 min

Rozwiązanie Direct Routing od Colt, oferowane jako usługa w chmurze, pomaga przedsiębiorstwom szybko uruchomić połączenia PSTN (Publicznej Przełączanej Sieci Telefonicznej) w usłudze Teams. Znacznie usprawnia to komunikację zespołów, które ze względu na pandemię, zmuszone są odbywać spotkania online.

– Miniony rok pokazał wartość szybkiego i bezproblemowego dostarczania usług głosowych i sieciowych. Gdy świat dramatycznie się zmienił, zauważyliśmy rosnące zapotrzebowanie na usługi głosowe, które miały kluczowe znaczenie dla przedsiębiorstw zmuszonych przestawić swoją działalność na pracę zdalną niemal z dnia na dzień. Nasi klienci odnieśli korzyści, współpracując z jednym dostawcą, który był w stanie dostarczyć kompletne rozwiązanie do inteligentnej komunikacji, udostępniając narzędzia do współpracy, niezbędne w cyfrowym miejscu pracypowiedziała Keri Gilder, dyrektor generalna Colt.

– Inwestycja Colt w ofertę inteligentnej komunikacji będzie generować zysk, ponieważ coraz więcej przedsiębiorstw przechodzi na Microsoft Teams jako podstawową platformę współpracy i komunikacjipodkreśliła.

Podstawą rozwiązań głosowych i sieciowych firmy Colt jest sieć Colt IQ, w której skład wchodzi ponad 29 000 budynków z własną infrastrukturą sieciową i 900 centrów danych na całym świecie.

- Advertisement -

– Cieszymy się, że możemy współpracować z Colt, który ciągle ulepsza ofertę telefoniczną dla Microsoft Teams, przyspieszając przyjęcie przez klientów Direct Routing for Teamsskomentował współpracę Giovanni Mezgec, dyrektor generalny Microsoft 365 Marketing w Microsoft Corp.

Udostępnij
- REKLAMA -