Nie od dziś wiadomo, że ludzie nie wierzą jedynie w słowne deklaracje. Tym bardziej jeśli w grę wchodzą pieniądze i zapłata za wykonaną usługę. Każdy z nas chciałby mieć pewność, że inwestycja będzie się opłacała i będziemy zadowoleni z pracy danej firmy. Klienci często nie mają punktu odniesienia, tym bardziej, jeśli biorą pod uwagę współpracę z dopiero rozwijającym się przedsiębiorstwem. Co zrobić by przekonać ich, że skorzystanie z usług lub produktów naszej firmy jest dobrym wyborem? W tej sytuacji warto posiadać odpowiednie certyfikaty.
Posiadanie certyfikatu jest istotne, ponieważ równa się z wiarygodnością. Daje także wiele możliwości szybszego rozwoju i zdobycia nowego klienta, mimo niedługiego stażu na rynku. Formalne potwierdzenie rzetelności firmy, pozwala zdobyć nie tylko więcej klientów i współpracowników. Przede wszystkim, wpływa pozytywnie na wzmacnianie pozycji rynkowej oraz budowanie wizerunku marki. Możliwość okazania certyfikatów przez przedsiębiorstwo, daje klientowi gwarancję oferowania wysokiej jakości usług i produkowanych towarów. Dlatego odgrywają one tak istotą rolę w rozwoju i funkcjonowaniu firmy.
Wybierając wykonawcę lub świadczenie usług, klient zazwyczaj sugeruje się pozytywnymi opiniami oraz referencjami. Kilkakrotnie analizuje oferty, porównuje je i wybiera najbardziej korzystną i wiarygodną… zazwyczaj taką, która może pochwalić się otrzymanymi wyróżnieniami. Nic tak nie przyciąga do skorzystania z usług i produktów firmy, jak pozytywne opinie. Do tej pory, uzyskanie certyfikatu początkującej firmie, było praktycznie niemożliwe oraz wiązało się z minimum kilkoma latami ciężkiej pracy i zdobywania zaufania w branży. Z tego powodu, właścicielom mniejszych i krótszych stażem działalności, ciężko było przebić się na rynku wypełnionym przedsiębiorstwami o ugruntowanym już położeniu.
Czy tylko duże firmy o stabilnej pozycji, mogą uzyskać certyfikat? Skąd właściwie zdobyć taki dokument? Nawet małe przedsiębiorstwo może korzystać z możliwości uzyskania certyfikatu, które do niedawna były dostępne tylko dla wielkich korporacji. Liczy się przede wszystkim rzetelność w działaniu i chęć rozwoju, którą potwierdzają opinie klientów. Nawet mała, ale dobrze wykonana usługa lub produkt, zasługują na uwagę i docenienie. Dlatego warto już na początku rozwoju firmy, postarać się o zdobycie certyfikatu.
Jeśli Twoja firma ma opinię rzetelnej i sumienniej, możesz na przykład skorzystać z certyfikatu Top Firmy. By go uzyskać, potrzebne będą minimum trzy pozytywne referencje od swoich klientów. Dzięki temu, zwiększysz wiarygodność przedsiębiorstwa oraz zaufanie osób, które chciałyby z niego skorzystać. Dasz swoim klientom poczucie bezpieczeństwa podczas współpracy i natychmiast poszerzysz możliwości rozwoju swojej firmy, poprzez dodatkową reklamę oraz otwarcie dialogu z innymi przedsiębiorcami. By potwierdzić pozytywną opinię o swojej działalności i otrzymać certyfikat, wystarczy zapoznać się ze stroną top-firma.pl i zgłosić się do programu weryfikacyjnego. Certyfikat w formie elektronicznej będzie dobrze wyglądał na naszej stronie internetowej, wzbudzając przy tym zaufanie do naszej firmy wśród potencjalnych klientów.
Ja mam top-firma.pl i rzetelna firma. Fajnie razem wyglądają.