Kampania zachęcająca do szczepień „Ostatnia prosta” zainaugurowana na Stadionie Narodowym

Zobacz

- Reklama -

W piątek na Stadionie Narodowym w Warszawie premier Mateusz Morawiecki zainaugurował kampanię „Ostatnia prosta”, która ma zachęcić do szczepień przeciw COVID-19.

Podczas konferencji prasowej Michał Dworczyk podkreślał, że „Ostatnia prosta” to będzie największa w historii kampania profrekwencyjna. „Największa i też jedna z najważniejszych, bo od niej będzie zależał nasz powrót do normalności” – mówił.

„Bardzo dziękujemy wszystkim sportowcom, którzy wzięli w niej udział, bo to głównie na nich oparta jest ta kampania, która ma doprowadzić do zaszczepienia, do uzyskania odporności zbiorowe” – mówił szef KPRM.

Jak zaznaczył, będzie to m.in. kampania w mediach tradycyjnych i na billboardach.

„Od poniedziałku będziemy przekazywać specjalne oferty samorządom i POZ, oferty dzięki którym wierzymy, że szczepienia w tych najważniejszych, najbardziej potrzebujących, czyli wśród osób powyżej 60 roku życia, przyspieszą” – mówił Dworczyk. „To jest naszym obowiązkiem, żeby pomóc każdemu otrzymać szczepienie. To jest obowiązkiem nas wszystkich, żebyśmy dołożyli wszelkich starań, aby najszybciej ta odporność zbiorowa stała się faktem” – dodał. (PAP)

autor: Grzegorz Bruszewski

gb/ godl/

- Reklama -
Źródło:PAP

Polecamy

- Reklama -