Mentoring dla startupów w innym wydaniu: startuje klawo.io

Newsroom BrandsIT
Newsroom BrandsIT - NewsRoom Brandsit
4 min

Pandemia zmieniła nasze myślenie o biznesie i dziś już nie mamy złudzeń: działalność w Internecie, szukanie nowych możliwości rozwoju, nie jest opcją, ale koniecznością. Jeśli nie wiemy dokładnie jak to robić, warto zamiast popełniać błąd za błędem uczyć się od najlepszych. Startujący właśnie serwis klawo.io umożliwi bezpośredni kontakt z wybitnymi ekspertami i uzyskanie profesjonalnego wsparcia! Nie możesz tego przegapić!

W Polsce mamy co prawda miliony ekspertów od medycyny i piłki nożnej, ale większość z nas przyznaje się, że nie do końca wie i rozumie jak działa Internet, social media. Mimo że korzystamy z nich na co dzień, zdajemy sobie sprawę, jak skomplikowaną materią może być prowadzenie biznesu w online i rozwijanie swojej działalności: bez względu na branżę.  

Także tutaj jednak pokutuje myślenie „zrobię to sam” –  które nie do końca przystaje do wymogów współczesnego świata i bywa po prostu nieskuteczne. Dla osób, które myślą inaczej i chcą się uczyć od najlepszych, powstał serwis klawo.io, który daje taką właśnie możliwość. 

klawo.io  pierwszy w Polsce serwis mentoringowy –  jak to działa?  

klawo.io

- Advertisement -

klawo umożliwi rozmowy i spotkania wideo online  z wybranym ekspertem po wcześniejszej rezerwacji. Zainteresowanie prywatnymi konsultacjami z najlepszymi już jest ogromne i spodziewamy się, że dostępne terminy u naszych topowych mentorów rozejdą się w ciągu kilku godzin  mówi  Filip Kokoszyński, założyciel klawo.

Wśród mentorów klawo znajdziemy same topowe nazwiska: Michała Sadowskiego z Brand24, Pawła Tkaczyka, Grzegorza Czapskiego z Allegro, Barbarę Sołtysińską z indaHash, Piotra Rytla – szefa e-commerce w Gazeta.pl czy Radka Zaleskiego – Head of Growth w Netguru oraz ponad 90 innych ekspertów z różnych dziedzin.

To prawdziwy „top topów”, który mamy nadzieję, wkrótce wzbogaci się o kolejne nazwiska  mówi Kokoszyński. 

Mentorzy klawo współpracowali  z najbardziej znanymi markami: Revolut, Google, Empik, x-kom, RMF, Radio Zet, Microsoft, Sony, Packhelp, LiveChat, BNP Paribas, TVN, Onet, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Brand24, Allegro, Pracuj.pl czy HBO. 

Mentoring –  z czym się to je i ile to kosztuje? 

Mentoring, dobrze znany ze Stanów Zjednoczonych, umożliwia uzyskanie wsparcia, rady i poznanie opinii osoby, która doskonale zna dziedzinę, w której mentoringu szukamy. Mentorami zostają osoby, które są cenionymi ekspertami branży –  najczęściej z dużym dorobkiem i renomą. 

Mentoring to nie szkolenia ani coaching, a jego podstawowa forma opiera się właśnie na bezpośrednim, indywidualnym kontakcie. 

Spotkanie w cztery oczy, możliwość indywidualnej rozmowy, są bezcenne i zwykle dla prowadzących biznes trudne do uzyskania, w końcu czas eksperta jest bardzo cenny a dostęp do niego utrudniony.  

klawo.io

Te bariery również zniesie klawo, które umożliwi wykupienie pojedynczej konsultacji lub pakietu konsultacji, w bardzo atrakcyjnej cenie. 

Koszt konsultacji ustala mentor  mówi Filip Kokoszyński z klawo. Startujemy jednak z bardzo atrakcyjnymi stawkami w wysokości od 100 do 800 zł za godzinę indywidualnej rozmowy. Biorąc pod uwagę ewidentne zyski z tej formy kontaktu i z samego mentoringu, jest to inwestycja, która ma szansę zwrócić się błyskawicznie. 

Udostępnij
- REKLAMA -