Netflix nie będzie już udostępniał darmowego okresu próbnego użytkownikom w USA

FOTO: PAP

Celem nowej strategii marketingowej firmy w USA ma być według jej przedstawicieli „przyciągnięcie nowych subskrybentów” i zaoferowanie im „świetnego doświadczenia korzystania z Netfliksa”.

Według serwisu The Verge Netflix do decyzji o wycofaniu się z oferty darmowego okresu próbnego dla użytkowników w Stanach Zjednoczonych dojrzewał stopniowo. Możliwość wypróbowania usługi za darmo nie została usunięta od razu z aplikacji, lecz w ciągu ostatniego miesiąca była stopniowo wycofywana z kolejnych obszarów USA. W podobny sposób Netflix wycofał się z darmowego okresu próbnego w innych krajach – przypomina serwis.

Agencja Reutera zauważa, że pandemia COVID-19 wywiera znaczący wpływ na to, w jaki sposób użytkownicy korzystają z usług cyfrowych. Netflix odnotował w tym roku znaczące zwiększenie zainteresowania swoją ofertą, podobnie jak inne platformy oferujące usługę dostępu do treści wideo na żądanie. Widzowie spędzają również w aplikacjach tego rodzaju więcej czasu ze względu na wprowadzane w wielu krajach ograniczenia w możliwości wychodzenia z domu, które związane są z szerzeniem się SARS-CoV-2. (PAP)

mfr/ mk/

Źródło:PAP
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.