Pilotażowy projekt wirtualnego wideobot’a na 200 stacjach paliw PKN Orlen

Udostępnij

Jak poinformował w piątek PKN Orlen, w ramach pilotażowej usługi “komunikacja z klientami na stacjach paliw koncernu prowadzona jest z interaktywnymi wideoasystentami”, a w ich rolę wcielają się znani sportowcy: lekkoatletka Justyna Święty–Ersetic oraz kierowca rajdowy Mikołaj “Miko” Marczyk.

PKN Orlen zaznaczył, iż pilotażowy projekt wirtualnego wideobot’a został wdrożony w programu akceleracyjnego dla startupów Orlen Skylight Akcelerator. “Rozwiązanie pomaga i zachęca klientów, odwiedzających stacje paliw Orlen do aktywacji programu +Mikroflota+. Projekt będzie realizowany na 200 wybranych stacjach paliw Orlen w całej Polsce i potrwa do 31 sierpnia 2022 r.” – podał koncern.

Jak wyjaśniono w informacji, klienci, którzy odwiedzają wybrane do pilotażu stacje paliw PKN Orlen po zeskanowaniu QR kodu, umieszczonego m.in. przy kasach, na lustrach, w przestrzeni Stop Cafe są automatycznie przekierowywani na stronę internetową www.mikroflota.orlen.pl. “Interaktywny wideobot jest inteligentną aplikacją, która w automatyczny sposób dopasowuje treści wideo do potrzeb klientów stacji paliw, usprawniając proces aplikacyjny do programu +Mikroflota+” – przekazał koncern.

PKN Orlen przypomniał, że program “Mikroflota” adresowany jest głównie do mikroprzedsiębiorstw, umożliwiając bezgotówkowe płatności za paliwo oraz produkty i usługi, przy czym rozwiązanie to oferuje także płatności mobilne w aplikacji mFLOTA oraz zbiorcze fakturowanie – limit zakupowy wynosi 9 tys. zł.

Według koncernu “wykorzystanie formatu interaktywnego wideo do komunikacji z klientami stacji paliw Orlen jest nowoczesnym kanałem marketingowym i biznesowym, umożliwiającym łatwiejsze i szybsze dotarcie do odbiorców treści”. “Dzięki interakcji z botem klient zyskuje m.in. informacje o korzyściach wynikających z uczestnictwa w programie +Mikroflota+ oraz wsparcie w prawidłowym wypełnieniu formularza kontaktowego” – podkreślono w informacji.

Jak zaznaczył PKN Orlen program akceleracyjny Orlen Skylight Accelerator działa już prawie rok i jak dotąd zrealizowano cztery rundy naboru, w ramach których wpłynęło ok. 260 aplikacji od startupów z Polski i zagranicy – spółki miały możliwość odpowiedzenia na prawie 70 wyzwań technologicznych w takich obszarach jak sprzedaż detaliczna, logistyka, sprzedaż petrochemiczna czy energetyka. “W wyniku oceny nadesłanych zgłoszeń, PKN Orlen zdecydował się na uruchomienie 14 wdrożeń pilotażowych” – wyjaśnił koncern.

Uruchamiając Orlen Skylight Accelerator w lipcu 2021 r., PKN Orlen informował, że planowanych jest łącznie 11 rund akceleracyjnych, zaplanowanych do 2023 r., a budżet całego programu to 4,5 mln zł.

Według koncernu Orlen Skylight Accelerator “skierowany jest do młodych technologicznych spółek z Polski i zagranicy, posiadających gotowe produkty i usługi, które można wdrożyć m.in. w obszarze produkcji petrochemicznej, energetyki odnawialnej, procesów wewnętrznych, obsługi klienta czy służących rozwojowi nowych usług”.

W ramach trwającej piątej rundy naboru programu Orlen Skylight Accelerator startupy z Polski i zagranicy mogą składać propozycje innowacyjnych rozwiązań technologicznych do 1 sierpnia – tym razem wyzwania dotyczą m.in. cyfrowej organizacji oraz zielonej transformacji i ochrony środowiska. Formularz zgłoszeniowy do programu Orlen Skylight Accelerator oraz wszystkie informacje dotyczące prowadzonych naborów można znaleźć na stronie www.innowacje.orlen.pl i w zakładce innowacje na stronie www.orlen.pl. (PAP)

Źródło:PAP

Zobacz

Notowania metali bazowych, węgla i paliw (tabela)

Notowania metali bazowych na London Metal Exchange, uprawnień EUA do emisji CO2, ceny węgla energetycznego ARA na przyszły rok oraz ceny paliw.

Nowy Predator Orion 7000. Wewnątrz nowy procesor Intel 13. generacji

Tuż po premierze najnowszej, 13. już generacji procesorów Intel...
- Reklama -

REKLAMA