Poczta Polska: w czerwcu liczba punktów odbioru paczek online przekroczy 15 tys.

Zobacz

- Reklama -

Poczta Polska poinformowała w sobotnim komunikacie, że nawiązała współpracę z Eurocash.

„Klienci zyskali dzięki temu możliwość odbiorów swoich zamówień online w sieci kolejnych 450 sklepów ABC, Lewiatan i Delikatesy Centrum. Dzięki temu Poczta Polska powiększyła sieć punktów odbioru do 14 tysięcy” – czytamy.

Spółka tłumaczy, że współpraca z grupą Eurocash pozwoli na „rozpowszechnienie formy odbierania przesyłek w sieci”.

„Rozwój sieci punktów odbioru przesyłek realizuje strategię Poczty Polskiej na rynku przesyłek kurierskich” – mówił, cytowany w komunikacie, wiceprezes spółki Andrzej Bodziony.

Jak wskazuje, zwiększenie zasięgu punktów odbioru wskutek pozyskiwania kolejnych partnerów to wymierny efekt działań spółki.

„Dzięki porozumieniu z kolejnym partnerem biznesowym, jakim jest Eurocash, Poczta Polska daje klientom zamieszkującym szczególnie mniejsze miejscowości, możliwość dogodnego odbioru paczek z zakupami online. Do końca czerwca tego roku liczba punktów przekroczy 15 tysięcy” – powiedział Bodziony.

Spółka zaznacza, że rozwój współpracy z kluczowymi partnerami sektora eCommerce „to jedno z kluczowych działań podejmowanych przez Pocztę Polską w działalności biznesowej, której celem jest wzrost udziału spółki w rynku kurierskim”.

Zgodnie ze strategią spółki na lata 2021–2023 Poczta Polska stawia na rozwój sieci punktów odbioru. Ich liczba wzrośnie do 2022 roku do 20 000 punktów. Jeszcze w tym roku operator uruchomi 500 automatów do odbioru i nadawania przesyłek, a w przyszłym roku klienci będą mogli korzystać już z 2 000 takich urządzeń.

Poczta Polska jest największym operatorem na rodzimym rynku – zatrudnia blisko 80 tys. pracowników, jej sieć obejmuje 7,6 tys. placówek, filii i agencji pocztowych. (PAP)

autor: Aneta Oksiuta

aop/ amac/

- Reklama -
Źródło:PAP

Polecamy

- Reklama -