• Reklama
  • Zakładki
  • Kastomizacja
  • Newsletter
BrandsIT
POWIADOMIENIA Pokaż więcej
Najnowsze
44509231 44509226 BZxBZ
Premier Węgier: energia z Azerbejdżanu to obecnie najbardziej realny scenariusz dywersyfikacji dla Europy
Świat
44508970 44508969 BZxBZ
Prezes Polregio: pieniądze deklarowane przez marszałka warmińsko-mazurskiego nie są wystarczające do kontynuowania przewozów
Polska
44508604 41032440 BZxBZ
Pierwsza w Indiach i druga na świecie szczepionka donosowa przeciwko Covid-19
Świat Work&Life
Zabojcze wesele Netflix 4
Netflix pokazał zwiastun Zabójczego wesela
Rozrywka Work&Life
praca, rekrutacja
Czy w polskich firmach IT szykują się zwolnienia? Eksperci odpowiadają
Branża IT Biznes Pieniądze Praca
  • Biznes
  • Pieniądze
  • Rynki
  • Polityka
  • Technologia
  • Eco
  • Work&Life
  • MAGAZYN
  • Opinie
Czytasz: Spadła średnia dzienna liczba użytkowników Facebooka; po raz pierwszy w historii
Aa
BrandsITBrandsIT
  • Technologia
  • Biznes
  • Branża IT
  • Świat
  • Pieniądze
    • Inwestycje
    • Kryptowaluty
    • NFT
    • Praca
  • Polityka
    • Polska
    • Europa
    • Świat
  • Technologia
    • Startup
    • Cyberbezpieczeństwo
    • Rozwiązania
    • Gaming
    • Tech Biznes
  • Eco
    • Czysta energia
    • Pogoda i nauka
    • Pojazdy elektryczne
    • Polityka klimatyczna
  • Work&Life
    • W pracy
    • Miasto
    • Nauka
    • Rozrywka
    • Moda
  • Biznes
    • Branża IT
    • Branża deweloperska
    • Branża przemysłowa
    • Branża transportowa
    • Podatki i koszty
Follow US
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
© 2017-2022 BrandsIT. Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
BrandsIT > Pieniądze > Inwestycje > Spadła średnia dzienna liczba użytkowników Facebooka; po raz pierwszy w historii
Pieniądze

Spadła średnia dzienna liczba użytkowników Facebooka; po raz pierwszy w historii

PAP 12 miesięcy temu 2 min czytania
Udostępnij
2 min czytania
Facebook, Bosak
PAP
Udostępnij

W ostatnim kwartale 2021 r. Facebook stracił ok. pół miliona aktywnych, dziennych użytkowników – ich liczba spadła z 1,93 mld do 1,929 mld. To pierwszy spadek tego wskaźnika w 18-letniej historii serwisu.

Liczba miesięcznych użytkowników Facebooka pozostawała na względnie stałym poziomie 2,91 mld. Firma matka Facebooka, Meta Platforms ostrzegła o wolniejszym wzroście dochodów spowodowanym odpływem użytkowników do innych serwisów, takich jak TikTok czy YouTube, oraz mniejszymi wpływami od reklamodawców.

Do rywalizujących z Facebookiem platform odeszło szczególnie wielu młodych użytkowników – przyznał twórca serwisu i prezes Meta, Mark Zuckerberg. Dodał, że liczy na rozwój firmy w związku z nowymi inwestycjami w serwisy wideo i wirtualną rzeczywistość. Meta jest drugą, po Google, największą cyfrową platformą reklamową na świecie – przypomina BBC.

W ciągu ostatnich kilku lat Facebook nie zdobywał już nowych użytkowników w USA i Europie, ale nadal rozwijał się w innych regionach świata – to się zmieniło, a platforma nie jest już popularna wśród młodych ludzi tak, jak kiedyś – komentuje BBC.

W czwartek kurs akcji Meta na nowojorskiej giełdzie spadł o 24,5 proc., była to również największy spadek wartości w historii firmy – informuje agencja AP.

Jedną z obaw inwestorów dotyczących Meta, oprócz spadku użytkowników Facebooka i mniejszych zysków, są plany Zuckerberga zakładające zainwestowanie miliardów dolarów w związany z wirtualną rzeczywistością projekt metawersum – ocenia BBC. Dodaje, że mimo ogromnych inwestycji, projekt jest daleki do ukończenia, a jego cała koncepcja opiera się na ryzykownych założeniach Zuckerberga, że spotka się z szerokim zainteresowaniem.(PAP)

- Reklama -

© 2017-2023 BrandsIT. Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
Zarządzaj swoją prywatnością
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}

Removed from reading list

Undo