branża gamingowa

- REKLAMA -

Polacy kupują gry wideo za 3 mld zł

Klaudia Ciesielska

Branża gier wideo jest jedną z najbardziej dynamicznych gałęzi polskiego przemysłu. W 2020 r. suma…

Druk 3D zmienia oblicze branży rozrywkowej

Natalia Zębacka

Niemal każde studio filmowe posiada już drukarkę 3D. Rekwizytorzy, filmowcy i projektanci kostiumów wykorzystują tę technologię…

Koronawirus napędza e-sport i może przyczynić się do rozwoju technologii 5G

Natalia Zębacka

Rynek telekomunikacyjny inwestuje w 5G, podążając za rozwojem technologii i konkurencyjności. Po wybuchu epidemii COVID-19…

Branża gamingowa wkracza w erę rozrywki 4.0.

Newsroom BrandsIT

Rozwój branży mobilnej oraz szybkich sieci łączności bezprzewodowej wynosi cyfrową rozrywkę na nowy poziom. Upowszechniają się…

Połącz się z nami

- REKLAMA -