contact center

- REKLAMA -

Rynek rozwiązań CEM zwiększy się dwukrotnie do 2024 roku

Natalia Zębacka

Wartość globalnego rynku rozwiązań Customer Experience Management (CEM) wzrośnie z 7.75 miliarda dolarów w 2019…

Colt i Atos ogłaszają partnerstwo

Natalia Zębacka

Rozwiązanie CCaaS firmy Colt, dostarczające najnowocześniejsze technologie głosowe i chmurowe, zostało w pełni zintegrowane z…

Przybywa centrów usług wspólnych w mniejszych miastach. Dla inwestorów najważniejsze są kompetencje pracowników

Klaudia Ciesielska

Warszawa, Kraków i Wrocław to nadal najbardziej atrakcyjne lokalizacje w Polsce dla nowoczesnych centrów usług dla biznesu. O wysokiej…

Chmura pomogła firmom przetrwać kryzys. Czy praca zdalna zwiększy popyt na cloud computing?

Natalia Zębacka

Negatywny wpływ pandemii na działanie polskich firm byłby większy, gdyby nie chmura obliczeniowa – wynika…

Genesys wybiera KODA Bots

Klaudia Ciesielska

Genesys to globalny gracz, który rocznie obsługuje ponad 70 miliardów interakcji klientów w ponad 100…

Infobip wprowadza w maju Coversations

Newsroom BrandsIT

Infobip zauważa coraz wyraźniejszy trend specjalizacji i przenoszenia usług wsparcia biznesu do chmury. W odpowiedzi…

PGNiG aktywnie wspiera infolinię NFZ ws. koronawirusa

Newsroom BrandsIT

Już od tygodnia kilkudziesięciu pracowników PGNiG Obrót Detaliczny wspiera Narodowy Fundusz Zdrowia w obsłudze infolinii…

Call Center w chmurze

"Naszą wielką siłą jest otwartość oferowanego rozwiązania tzn. my nie narzucamy jaki projekt można sobie…

Firmy ubezpieczeniowe cyfryzują obsługę klienta

Klaudia Ciesielska

Ubezpieczyciele na coraz większą skalę wdrażają rozwiązania usprawniające proces obsługi klientów. Firmy z tego sektora…

Śniadanie w Chmurze razem z Focus Telecom

Organizowane przez Focus Telecom „Śniadania w chmurze” to biznesowe spotkania o tematyce nowych technologii wspierających procesy…

Połącz się z nami

- REKLAMA -