customer experience

- REKLAMA -

Technologia i finanse, czyli customer experience w bankowości w 2030 roku

Klaudia Ciesielska

Aby nadążyć za zmieniającą się technologią, potrzebami rynku i preferencjami klientów, banki muszą nieustannie wprowadzać innowacje…

Dziś Customer Experience Day. Zastanów się nad doświadczeniami swoich klientów

Ewelina Ciach

Konsumenci coraz świadomiej łączą życie w realu z aktywnościami w sieci. W wyniku przeniesienia znacznej…

Rośnie presja na działy obsługi klienta

Izabela Myszkowska

Trend stawiający na pierwszym miejscu doświadczenia klienta jeszcze bardziej nasilił się w 2022 roku, ale…

Badania użytkowników w świecie ciągłego odkrywania

Newsroom BrandsIT

W obliczu rosnącej konkurencji w e-commerce wiele firm zastanawia się jak tworzyć wiodące na rynku…

Pandemia wyznacza nowe kierunki cyfrowej transformacji biznesu

Klaudia Ciesielska

Bezpośrednio po wybuchu pandemii wiele organizacji wykonało pierwszy krok na ścieżce digitalizacji biznesu, a w…

Jak wirtualna centrala telefoniczna pomoże każdej firmie lepiej obsługiwać klientów?

Materiał Partnera

Obsługa telefoniczna to bardzo ważny aspekt działalności gospodarczej. Jej wysoki poziom przekłada się nie tylko…

E-commerce jedzie na mobile’u? Do zakupów używamy aplikacji mobilnej, stron RWD a może… PWA?

Klaudia Ciesielska

Najnowsze prognozy PwC wskazują, że w ciągu najbliższych 5 lat rynek e-commerce w Polsce osiągnie…

Customer Experience zależą od… doświadczeń pracownika

Natalia Zębacka

Technologie cyfrowe stają się kluczem do pozyskania i utrzymania lojalności klientów. Inwestycja w infrastrukturę druku…

Polska firma partnerem roku Amazon Web Services

Klaudia Ciesielska

Polska spółka Hostersi otrzymała tytuł partnera roku AWS, APN Social Impact Partner, w uznaniu za…

Rynek rozwiązań CEM zwiększy się dwukrotnie do 2024 roku

Natalia Zębacka

Wartość globalnego rynku rozwiązań Customer Experience Management (CEM) wzrośnie z 7.75 miliarda dolarów w 2019…

Połącz się z nami

- REKLAMA -