DHL

5 nietypowych kierunków eksportu

W ostatnich dziesięcioleciach łatwy dostęp do dóbr i usług z całego świata zdecydowanie podniósł jakość życia ludności. Jednak w 2020 roku na mapie świata...

Raport DHL: Internet Rzeczy przyszłością logistyki?

DHL opublikował raport zatytułowany „Next-Generation Wireless in Logistics”, który pokazuje tegoroczne trendy w globalnej branży logistycznej. Mowa m.in. o ewolucji sieci bezprzewodowych oraz technologii...

Jak uniknąć zawikłania się w gąszczu międzynarodowych przepisów celnych?

Dla prawie połowy biznesów na całym świecie jednym z głównych wyzwań w e-handlu transgranicznym są opłaty celne. Z kolei dla 42 proc. przedsiębiorców globalnie...

W co inwestuje polski rynek kurierski?

Szacuje się, że w 2021 roku wolumen przesyłek może wzrosnąć do 500 mln sztuk z niecałych 392 w roku 2018. Szybki rozwój branży napędza inwestycje firm logistycznych...

DHL: Nie wszystkie firmy radzą sobie z e-commerce

DHL Supply Chain opublikował swój najnowszy raport na temat ewolucji łańcuchów dostaw dla e commerce. Badanie pokazało, że mimo posiadania świadomości kluczowego znaczenia handlu...

DHL Parcel poprawia jakość obsługi klienta

Nowatorski system automatycznej obsługi klientów infolinii za pomocą Wirtualnego Konsultanta wdrożyła dla DHL Parcel firma Pirios SA. System ma wpłynąć na skrócenie czasu oczekiwania...
- Reklama -
- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.