Ad image

droplo

Inwestycje w cyberbezpieczeństwo firmy – to się opłaca

Bezpieczeństwo IT staje się kluczowym elementem strategii każdej firmy, niezależnie od jej wielkości czy branży. W obliczu rosnącej liczby cyberataków i naruszeń danych, konieczność inwestycji w obszarze bezpieczeństwa IT jest bardziej paląca niż…

Izabela Myszkowska 4 Min Read

Cyfrowy świat rewolucjonizuje handel – e-commerce i metawerse

Według ostatniego raportu McKinsey metaverse ma potencjał, aby do 2030 r. osiągnąć wartość 5 bln dolarów. Co ciekawe, największą siłą gospodarki wirtualnego świata jest handel elektroniczny (2,6 bln USD), który wyprzedza takie sektory jak wirtualna nauka (270 mld USD), reklama…

Izabela Myszkowska 7 Min Read

Personalizacja zastąpi fast fashion?

Zadowoleni klienci chcą wspierać firmy, które kochają. Według nowego badania HubSpot 90 proc. konsumentów jest bardziej skłonnych do zakupów, a 93 proc. częściej zostaje stałymi klientami w firmach z doskonałą obsługą klienta. Kupujący chcą indywidualnego podejścia, produktów spersonalizowanych, trwałych i…

Izabela Myszkowska 7 Min Read

E-commerce ochronił małe firmy przed skutkami pandemii

Pandemia dała się we znaki wszystkim uczestnikom globalnego rynku, ale jak pokazuje nowy raport przygotowany przez Alibaba Group, to małe i średnie przedsiębiorstwa najbardziej odczuły jej skutki. Publikacja chińskiej firmy dostarcza dowodów, że największe szanse na przetrwanie miały firmy, które…

Natalia Zębacka 7 Min Read