kanał sprzedaży
CloudFerro z kontraktem dla niemieckiej agencji kosmicznej
Federalne Ministerstwo Transportu i Infrastruktury Cyfrowej (BMVI) w ramach działalności niemieckiej agencji kosmicznej (DLR) zleciło kontynuację rozwoju krajowej platformy udostępniającej dane z obserwacji Ziemi...
Pierwszy megasklep IT w Polsce już działa
Parafrazując greckiego filozofa Heraklita z Efezu, rynek IT zarówno w Polsce jak i zagranicą charakteryzuje się jedyną stałą rzeczą – zmianami. Czy można jednak...
Sieć hurtowni przechodzi zmiany
Enexon – tak brzmi obecnie nowa nazwa sieci hurtowni elektrotechnicznych znanych wcześniej jako Elektroskandia Polska. To ostatni element zmian właścicielskich i wejścia w struktury...
Sharp rozwija kanał integratorski
Od 2 stycznia 2019 r. do zespołu Sharp CEE dołącza Marcin Kędzierski, obejmując stanowisko System Integrators & Business Manager. Będzie odpowiedzialny za budowę kanału...
Wpływ nowych technologii na rozwój omnichannel
Współcześni konsumenci oczekują sprawnego procesu zakupowego przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Coraz więcej kupujących wymaga błyskawicznej dostawy nabytych towarów –...
Krzysztof Florczak powraca do polskiego oddziału Microsoft
Krzysztof Florczak wraca do zespołu polskiego oddziału Microsoft, gdzie jako Channel Sales Lead będzie odpowiedzialny za sprzedaż produktów biznesowych w kanale partnerskim. Stanowisko objął z...
Fortinet rozwija program dla dostawców zarządzanych usług zabezpieczeń (MSSP)
Fortinet zaprezentował nowości w programie dla dostawców zarządzanych usług zabezpieczeń (MSSP): poziom Silver Level oraz portfolio rozwiązań dotyczących aktywacji usług i wsparcia technicznego.
Jak wynika...
- Reklama -
- Reklama -