kosmetyki

- REKLAMA -

COVID-19 odczarował Polakom Święta

Natalia Zębacka

54% Polaków deklaruje, że z powodu pandemii koronawirusa tegoroczne Święta cieszą ich mniej niż rok…

Black Friday 2020 – średnie obniżki cen sięgnęły 3,4 proc.

Klaudia Ciesielska

Black Friday, czyli dzień specjalnych okazji cenowych, na dobre wpisał się w kalendarz handlowy w…

Badanie EY: Polacy zaniepokojeni o finanse, ale nie na tyle, aby zmniejszyć wydatki

Klaudia Ciesielska

Jak wynika z najnowszej, drugiej polskiej edycji badania EY Future Consumer Index, Polacy są bardziej…

Na największy problem e-commerce dopowiedź zna technologia

Natalia Zębacka

Mimo szybkiego rozwoju e-handlu wciąż co czwarty internauta w Polsce nie kupuje online. Najczęstszy powód to brak…

Współpraca Comarch i Moët Hennessy osiąga nowy poziom

Natalia Zębacka

Moët Hennessy, marka należąca do Louis Vuitton Moët Hennessy Group, światowego lidera dóbr luksusowych, sięgnęła…

Wyciek danych z Avonu: kłopotów ciąg dalszy

Natalia Zębacka

Na początku czerwca świat obiegła informacja o dużym wycieku danych z Avon Products. Firma uspokajała…

Gemius: Zakupy w sieci biją rekordy popularności

Klaudia Ciesielska

Zakupy online robimy częściej niż przed pandemią. Jak wynika z opublikowanego właśnie raportu Gemius, już 73…

Co piąty Polak po raz pierwszy zrobił zakupy w Internecie w czasie kwarantanny

Klaudia Ciesielska

Pandemia zmienia zwyczaje zakupowe konsumentów. Nowe zachowania klientów zmuszają branżę handlową do szybkiej adaptacji. Zmiany…

KRD: Salony kosmetyczne i fryzjerskie zamknięte i zadłużone

Natalia Zębacka

Od początku kwietnia salony kosmetyczne i fryzjerskie w całej Polsce są nieczynne. Ok. 130 tysięcy…

Rozszerzona rzeczywistość rozwiązaniem dla e-sklepów nie tylko na czas pandemii

Natalia Zębacka

Rozszerzona rzeczywistość pozwala sklepom internetowym zwiększyć sprzedaż i zminimalizować wskaźnik zwrotów od 34 do nawet 42 proc. w zależności od…

Połącz się z nami

- REKLAMA -