marki

#Zostańwdomu, czyli jak kwarantanna wpływa na sposoby komunikacji marek

Pandemia koronawirusa obejmuje już 184 kraje. Sytuacja ta wpływa na każdą sferę życia, również gospodarkę. Firmy, którym przyszło zmierzyć się z globalną epidemią, zmuszane...

Działania marek w okresie pandemii

Część marek działających na polskim rynku zintensyfikowały działania komunikacyjne skierowane do klientów i pracowników, jednak większość wstrzymała informowanie o swoich działaniach – wynika z...

Marki luksusowe skutecznie zdobywają nowych klientów

Ponad trzy czwarte firm spośród stu największych na świecie producentów dóbr luksusowych zwiększyło swoją sprzedaż. Branża dóbr luksusowych nie ma powodu do narzekań. Wyniki sprzedaży...

Nawet luksusowe marki muszą ulec cyfryzacji

Dynamika sprzedaży dóbr luksusowych zwalnia. Eksperci firmy doradczej Deloitte, autorzy raportu „Global Powers of Luxury Goods 2018 Shaping the future of the luxury industry”...

Marki komunikują się z konsumentem poprzez… serwisy społecznościowe

Konsumenci coraz częściej są skłonni wydawać pieniądze na transmisję wideo online. Jak pokazuje badanie Deloitte „Digital Democracy Survey”, prawie połowa (49 proc.) konsumentów w...
- Reklama -
- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.