obsługa klienta

Izraelska firma pozyskuje 50 mln USD na rozwój komputerów kwantowych opartych na świetle

 Izraelska firma Quantum Source zebrała 50 milionów dolarów na rozwój technologii kwantowych, co może przyczynić się do przełomu w dziedzinie komputerów kwantowych. Firma poinformowała, że jej innowacyjne podejście, polegające na wykorzystaniu fotonów, czyli…

Klaudia Ciesielska 2 min

Roboty, AI i ludzie – Olga Złotnicka o kulturze innowacji w Orange Polska

Aby zapewnić najlepsze doświadczenia dla klientów i pracowników konieczne jest wdrażanie narzędzi cyfrowych i upraszczanie procesów w firmie, które przyczyniają się do budowy efektywnej, oszczędnej organizacji. W wywiadzie z Olgą Złotnicką, dyrektorką wykonawczą ds. Transformacji i Efektywności w Orange Polska,…

Klaudia Ciesielska 9 min

Jak Customer Experience wpływa na postrzeganie placówek medycznych?

Ostatnie dwa lata to szereg ewolucji w różnych obszarach, jednak to przed pracownikami szpitali, przychodni i innych placówek medycznych zostało postawione największe wyzwanie. Musieli oni sprawnie dostosować się do nowej rzeczywistości, w której konieczne stało się nie tylko zachowanie ciągłości…

Newsroom BrandsIT 4 min

Dziś Customer Experience Day. Zastanów się nad doświadczeniami swoich klientów

Konsumenci coraz świadomiej łączą życie w realu z aktywnościami w sieci. W wyniku przeniesienia znacznej większości działań do świata wirtualnego podczas pandemii ponad połowa interakcji z klientami przebiegała online, wynika z raportu opracowanego przez McKinsey. Wyniki badań tej samej firmy…

Bartosz Martyka 4 min

E-commerce – też popełniasz ten błąd?

Jak wynika z najnowszych danych W3Tech, w języku angielskim jest obecnie dostępne 61,5% wszystkich treści zawartych w internecie. Jednocześnie angielski jest językiem ojczystym jedynie dla 16,2% populacji świata. Jeśli dodatkowo zestawimy te dane z wynikami niedawnego badania Unbabel, wedle których…

Izabela Myszkowska 5 min

Obsługa klienta w polskich firmach ważniejsza niż kiedykolwiek

Salesforce opublikował piątą edycję raportu State of Service, w którym dzieli się spostrzeżeniami ponad 8000 specjalistów z 36 krajów, w tym 200 z Polski, na temat tego, jak zmieniają się priorytety, wyzwania, czynniki umożliwiające osiągnięcie sukcesu i strategie działów obsługi…

Izabela Myszkowska 9 min

4 filary wspierające innowacyjność w obsłudze klienta

Według firmy Gartner, Inc. istnieją cztery filary napędzające innowacje technologiczne w organizacjach zajmujących się obsługą klienta i wsparciem (CSS). Obejmują one: nawiązanie kontaktu, orkiestrację procesów, wiedzę i wgląd oraz zarządzanie zasobami. Gartner Hype Cycle for CSS Technologies, 2022 zawiera najważniejsze…

Klaudia Ciesielska 5 min

Jak walczyć z rosnącymi kosztami obsługi klienta?

Liferay, międzynarodowy dostawca technologii dla biznesu, w obliczu rosnącej inflacji i coraz większych oczekiwań klientów, wskazał trzy sposoby jak firmy mogą obniżyć koszty, nie rezygnując z jakości oferowanych usług – samoobsługę, automatyzację i uniformizację. W czasach pełnych cięć kosztów, jednym…

Izabela Myszkowska 6 min

Przez braki w obsłudze klienta firmy tracą 7 mld USD

MuleSoft, spółka zależna Salesforce oraz dostawca czołowej platformy integracyjnej i API, zaprezentował kolejną wersję raportu  „2022 Connectivity Benchmark Report”. Pokazuje on,  że 70% przedsiębiorstw ma problemy z zapewnieniem w pełni kompleksowej obsługi użytkowników we wszystkich kanałach. Dane pokazują, że dzieje…

Izabela Myszkowska 9 min

Chatbot zamiast pracownika banku

Dobiegający właśnie końca rok 2021 upłynął pod znakiem dynamicznych zmian. Trwająca od blisko dwóch lat pandemia COVID-19 wpłynęła na przyspieszenie transformacji cyfrowej w wielu organizacjach. Dotyczy to także banków, które chcąc odpowiadać na nową sytuację i oczekiwania klientów, musiały przejść…

Izabela Myszkowska 6 min

Jak podnieść poziom obsługi klienta?

Nikt nie był w stanie przewidzieć, że bezpośredni kontakt z zespołem, współpracownikami i klientami zostanie ograniczony na tak długo. Przez pandemię znaczna większość firm stanęła przed koniecznością szukania rozwiązań, które pozwolą im działać w nowej rzeczywistości. Warto zauważyć, że zaistniała…

Materiał Partnera 6 min

Helpdesk to już od dawna coś więcej niż tylko komunikacja e-mailowa

Zapotrzebowanie na systemy helpdesk rośnie z roku na rok. Minęły czasy, kiedy systemy opierały się wyłącznie na komunikacji za pomocą poczty elektronicznej. Stopniowo komunikacja e-mailowa była łączona z rozmowami telefonicznymi, a dziś także z innymi powszechnie używanymi kanałami komunikacji, takimi…

Natalia Zębacka 4 min

Czy istnieje przyszłość pracy hybrydowej w sektorze obsługi klienta?

Zanim wszyscy zamknęliśmy się w domach przed dynamicznie rozprzestrzeniającym się koronawirusem, zaledwie 2% pracowników call center pracowało poza biurem. Sytuacja panująca na świecie wpłynęła na wzmocnienie przekonania, że odpowiednio wyposażone zespoły są w stanie szybko dostosować się do koniecznych zmian,…

Eksperci 5 min

Jaki program dla agenta ubezpieczeniowego jest najlepszy?

Jaki program dla agenta ubezpieczeniowego nie tylko zwiększa efektywność sprzedaży a także znacznie wspomaga prowadzenie agencji ubezpieczeń? Na rynku ubezpieczeń dostępnych jest wiele narzędzi, których zadaniem jest optymalizacja procesów sprzedaży polis, dlatego podpowiadamy jak wybrać najlepszy CRM. Jaki program dla agenta…

Newsroom BrandsIT 3 min

„W czasie lockdownu, wykorzystaliśmy to, co było już gotowe. Powinniśmy to docenić” – rozmowa z Robertem Paszkiewiczem

Rozwój rynku e-commerce znacząco przyspieszył w konsekwencji pandemii. Jak prowadzić e-sklep, aby wyróżnić się na rynku, na którym jest coraz mniej miejsca? Z których możliwości technologicznych skorzystać? Na te i inne pytania odpowiada Robert Paszkiewicz - VP, Central and Eastern…

Bartosz Martyka 21 min

Jakie korzyści daje dobry sklep B2B dedykowany do handlu online?

Handel hurtowy może być prowadzony nie tylko stacjonarnie, ale również w sieci. Sprzedaż wspierają wtedy specjalne platformy dla sklepów B2B online. Coraz więcej firm specjalizujących się w sprzedaży hurtowej decyduje się na rozszerzenie swojej działalności również o handel w sieci.…

Newsroom BrandsIT 4 min

MŚP odważniej wkraczają w chmurę

Z raportu Deloitte, ICAN Institute i Google Cloud wynika, że 31 procent polskich firm korzysta już z usług chmurowych. Wśród MŚP odsetek ten jest nieco mniejszy, ale pandemia koronawirusa znacznie przyśpieszyła proces ich przejścia do chmury. Według Deloitte, tylko 26%…

Natalia Zębacka 4 min

MŚP odważniej wkraczają w chmurę

Z raportu Deloitte, ICAN Institute i Google Cloud wynika, że 31 procent polskich firm korzysta już z usług chmurowych. Wśród MŚP odsetek ten jest nieco mniejszy, ale pandemia koronawirusa znacznie przyśpieszyła proces ich przejścia do chmury. Według Deloitte, tylko 26%…

Natalia Zębacka 4 min

Liczba specjalistów IT w Polsce poniżej średniej unijnej

Chwalą nas za szybki internet, gorzej oceniają za umiejętności cyfrowe i obsadę stanowisk związanych z nowymi technologiami. Specjaliści IT stanowią zaledwie 3% siły roboczej w Polsce i choć odnotowaliśmy nieznaczny awans w opublikowanym przez Komisję Europejską indeksie, nadal mamy zbyt…

Klaudia Ciesielska 7 min

Koronawirus otworzył rynek na nowe możliwości dotarcia do klientów

Firmy obawiając się negatywnych następstw biznesowych pandemii koronawirusa, takich jak spadek przychodów czy utrata płynności, szukały podczas lockdownu nowych możliwości dotarcia do swoich klientów nadając wyższy priorytet zdalnym kanałom komunikacji. Niemal dwa miesiące lockdownu sprawiły, że wyraźnie zyskał segment omnichannel…

Materiał Partnera 3 min

PARP: Większy poziom cyfryzacji to większa konkurencyjność

2 mln zł ze środków unijnych jest w puli konkursu „100 najlepszych projektów na zwiększenie poziomu cyfryzacji w firmie”. Firmy z sektora MŚP mogą już składać wnioski w konkursie organizowanym przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Czasu jest mało, bo tylko do…

Klaudia Ciesielska 3 min

2 mln zł dla firm na zwiększenie poziomu cyfryzacji

Od 4 do 30 czerwca firmy z sektora MŚP będą mogły składać wnioski w konkursie „100 najlepszych projektów na zwiększenie poziomu cyfryzacji w firmie”. W ramach projektu Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości przewidziała sto nagród finansowych w wysokości 20 tys. zł. Konkurs jest…

Klaudia Ciesielska 4 min