obsługa klienta

- REKLAMA -

E-commerce – też popełniasz ten błąd?

Izabela Myszkowska

Jak wynika z najnowszych danych W3Tech, w języku angielskim jest obecnie dostępne 61,5% wszystkich treści…

Obsługa klienta w polskich firmach ważniejsza niż kiedykolwiek

Izabela Myszkowska

Salesforce opublikował piątą edycję raportu State of Service, w którym dzieli się spostrzeżeniami ponad 8000…

4 filary wspierające innowacyjność w obsłudze klienta

Klaudia Ciesielska

Według firmy Gartner, Inc. istnieją cztery filary napędzające innowacje technologiczne w organizacjach zajmujących się obsługą…

Jak walczyć z rosnącymi kosztami obsługi klienta?

Izabela Myszkowska

Liferay, międzynarodowy dostawca technologii dla biznesu, w obliczu rosnącej inflacji i coraz większych oczekiwań klientów,…

Przez braki w obsłudze klienta firmy tracą 7 mld USD

Izabela Myszkowska

MuleSoft, spółka zależna Salesforce oraz dostawca czołowej platformy integracyjnej i API, zaprezentował kolejną wersję raportu …

Chatbot zamiast pracownika banku

Izabela Myszkowska

Dobiegający właśnie końca rok 2021 upłynął pod znakiem dynamicznych zmian. Trwająca od blisko dwóch lat…

Jak podnieść poziom obsługi klienta?

Materiał Partnera

Nikt nie był w stanie przewidzieć, że bezpośredni kontakt z zespołem, współpracownikami i klientami zostanie…

Helpdesk to już od dawna coś więcej niż tylko komunikacja e-mailowa

Natalia Zębacka

Zapotrzebowanie na systemy helpdesk rośnie z roku na rok. Minęły czasy, kiedy systemy opierały się…

Czy istnieje przyszłość pracy hybrydowej w sektorze obsługi klienta?

Eksperci

Zanim wszyscy zamknęliśmy się w domach przed dynamicznie rozprzestrzeniającym się koronawirusem, zaledwie 2% pracowników call…

Jaki program dla agenta ubezpieczeniowego jest najlepszy?

Newsroom BrandsIT

Jaki program dla agenta ubezpieczeniowego nie tylko zwiększa efektywność sprzedaży a także znacznie wspomaga prowadzenie agencji…

Połącz się z nami

- REKLAMA -