Jak wynika z najnowszych danych W3Tech, w języku angielskim jest obecnie dostępne 61,5% wszystkich treści…
Salesforce opublikował piątą edycję raportu State of Service, w którym dzieli się spostrzeżeniami ponad 8000…
Według firmy Gartner, Inc. istnieją cztery filary napędzające innowacje technologiczne w organizacjach zajmujących się obsługą…
Liferay, międzynarodowy dostawca technologii dla biznesu, w obliczu rosnącej inflacji i coraz większych oczekiwań klientów,…
MuleSoft, spółka zależna Salesforce oraz dostawca czołowej platformy integracyjnej i API, zaprezentował kolejną wersję raportu …
Dobiegający właśnie końca rok 2021 upłynął pod znakiem dynamicznych zmian. Trwająca od blisko dwóch lat…
Nikt nie był w stanie przewidzieć, że bezpośredni kontakt z zespołem, współpracownikami i klientami zostanie…
Zapotrzebowanie na systemy helpdesk rośnie z roku na rok. Minęły czasy, kiedy systemy opierały się…
Zanim wszyscy zamknęliśmy się w domach przed dynamicznie rozprzestrzeniającym się koronawirusem, zaledwie 2% pracowników call…
Jaki program dla agenta ubezpieczeniowego nie tylko zwiększa efektywność sprzedaży a także znacznie wspomaga prowadzenie agencji…
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Sign in to your account