rynek gier

- REKLAMA -

Iron VR od Carbon Studio zapowiada emisję akcji i plany debiutu na rynku NewConnect

Klaudia Ciesielska

IRON VR – spółka zależna notowanego na NewConnect Carbon Studio – zapowiada przeprowadzenie emisji akcji…

Soft launch pomaga dopracować produkcje mobilne

Materiał Partnera

Gaming cieszy się obecnie na świecie coraz większą popularnością, wraz z rosnącymi prognozami wynikowymi dotyczącymi…

Koronawirus napędza e-sport i może przyczynić się do rozwoju technologii 5G

Natalia Zębacka

Rynek telekomunikacyjny inwestuje w 5G, podążając za rozwojem technologii i konkurencyjności. Po wybuchu epidemii COVID-19…

Nowy poziom e-sportu – jak branża gier wpływa na rozwój technologii?

Newsroom BrandsIT

Z wpływami rzędu 138 mld dolarów rocznie, rynek gier komputerowych jest dziś jedną z najbardziej…

Co napędza rynek wart 50 miliardów USD?

Newsroom BrandsIT

Globalny rynek gier losowych i rozrywki online jest wart 50 miliardów USD. Hazard online wszedł…

Polska coraz mocniejsza na rynku gier

Newsroom BrandsIT

Granie to już nie tylko sposób na zapewnienie sobie rozrywki, lecz także coraz częściej bardzo wysokich…

Europejskie pieniądze na polską sztuczną inteligencję

Bartosz Martyka

Samurai Labs, pierwsze w Polsce laboratorium sztucznej inteligencji walczące z cyberprzemocą, otrzymało grant z europejskiego…

Pierwszy miliard e-sportu

Klaudia Ciesielska

W tym roku po raz pierwszy przychody z e-sportu na całym świecie przekroczą miliard dolarów.…

T-Bull nie zwalnia po debiucie – duże ogłoszenie dewelopera

Klaudia Ciesielska

T-Bull S.A., deweloper specjalizujący się w produkcji gier mobilnych, otwiera się na nowe rynki podpisując…

Aplikacje mobilne – rynek, który się nie skurczy?

Newsroom BrandsIT

Gry na smartfony ściągamy na potęgę. Jak wynika z najnowszych badań firmy analitycznej Sensor Tower,…

Połącz się z nami

- REKLAMA -