vod

- REKLAMA -

IS-Wireless: W 2022 roku na znaczeniu zyskają prywatne sieci 5G

Klaudia Ciesielska

W 2022 roku rozwój 5G w Polsce przyspieszy, a na znaczeniu zyskiwać będą sieci prywatne…

Czy polskie fintechy są skazane na sukces?

Materiał Partnera

Polska jest uważana za giganta w branży gier video, a wszystko wskazuje, że krajowe fitechy…

Światowy Dzień Telewizji. Polacy ją kochają. Co najchętniej oglądamy i czym kierujemy się przy zakupie telewizora?

Izabela Myszkowska

W niedzielę, 21 listopada przypada Światowy Dzień Telewizji, ustanowiony 25 lat temu przez Zgromadzenie Ogólne…

Dlaczego live streaming opłaca się coraz bardziej?

Materiał Partnera

Live streaming coraz bardziej wchodzi do naszej codzienności. Odchodzimy od telewizji na rzecz firm oferujących…

Rozrywka w czasie pandemii: Ile płacimy za dostęp do płatnej TV i VOD?

Natalia Zębacka

Pandemia nie tylko zwiększyła zainteresowanie IPTV i VOD, ale także gotowość Polaków do płacenia za…

Sony: Zwyczaje konsumentów wymuszają zmiany tradycyjnych modeli nadawania telewizji

Materiał Partnera

Produkcja telewizyjna zawsze zaczyna się tak samo: mamy scenariusz, twórcze oko reżysera, prezentera lub aktorów…

W cyfrowej transformacji biznesu nowe technologie to za mało

Materiał Partnera

W ciągu kilku tygodni od wybuchu pandemii koronawirusa biznes uległ większym przekształceniom niż przez ostatnie…

Wart 6,2 mld zł rynek płatnej telewizji na ostatnim wzroście

Klaudia Ciesielska

Według danych PMR w 2019 r. rynek płatnej telewizji w Polsce wart był 6,2 mld…

Canal+ uruchamia swoją platformę VOD

Natalia Zębacka

W nowym CANAL+ znalazły się treści z wybranych kanałów na żywo, filmy, seriale, emocjonujący sport,…

Popularność cyfrowych usług wzrosła o połowę w czasie pandemii

Klaudia Ciesielska

W ostatnich tygodniach internet stał się dla polskich konsumentów ulubionym miejscem, w którym robią zakupy.…

Połącz się z nami

- REKLAMA -