Ad image

Wirtualny Asystent

Inwestycje w cyberbezpieczeństwo firmy – to się opłaca

Bezpieczeństwo IT staje się kluczowym elementem strategii każdej firmy, niezależnie od jej wielkości czy branży. W obliczu rosnącej liczby cyberataków i naruszeń danych, konieczność inwestycji w obszarze bezpieczeństwa IT jest bardziej paląca niż…

Izabela Myszkowska 4 Min Read

Chatbot zamiast pracownika banku

Dobiegający właśnie końca rok 2021 upłynął pod znakiem dynamicznych zmian. Trwająca od blisko dwóch lat pandemia COVID-19 wpłynęła na przyspieszenie transformacji cyfrowej w wielu organizacjach. Dotyczy to także banków, które chcąc odpowiadać na nową sytuację i oczekiwania klientów, musiały przejść…

Izabela Myszkowska 6 Min Read

Raport: Jak będą wyglądały Dziecięce Szpitale Przyszłości?

Fundacja K.I.D.S. (Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali) właśnie zaprezentowała raport “Dziecięcy Szpital Przyszłości”, który nakreśla wizję transformacji placówek Ochrony Zdrowia. Blisko 2000 godzin dogłębnej analizy i badań, pozwoliło 27 ekspertom Fundacji nie tylko postawić diagnozę, identyfikując wyzwania współczesnych szpitali, ale także…

Klaudia Ciesielska 8 Min Read

Sztuczna inteligencja staje się bezczelna. Kto jest temu winien?

Ciężko dziś myśleć o postępie, wykluczając krnąbrne dziecko technologii i kogniwistyki – sztuczną inteligencję. Czy stworzenie syntetycznego życia okaże się największym osiągnięciem człowieka? Być może, jednak zanim zaczniemy sobie wzajemnie gratulować i ściskać dłonie na znak triumfu, musimy poradzić sobie…

Natalia Zębacka 13 Min Read

Inteligencja jest sztuczna, problem prawdziwy. Dlaczego ludzie udają maszyny?

Sztuczna inteligencja to bez wątpienia jeden z najgorętszych trendów branży IT w ostatnich latach. Zajmują się nią zarówno startupy z Europy, jak i wielkie korporacje z Doliny Krzemowej. Trudno się temu dziwić – SI ma całkowicie zmienić naszą rzeczywistość. Być…

Klaudia Ciesielska 10 Min Read

Introwertycy wolą rozmawiać z botami, a część z nas omyłkowo bierze je za ludzi

Z chatbotów najczęściej korzystamy podczas zakupów online i przy zgłaszaniu reklamacji – wynika z badania zrealizowanego przez Symetrię UX, wiodącą polską agencję specjalizującą się w projektowaniu doświadczeń użytkownika. Świadomość istnienia tej klasy wirtualnych asystentów jest w społeczeństwie stosunkowo niska. Ze…

Newsroom BrandsIT 9 Min Read

Cyfrowe środowisko pracy od VMware otrzyma wirtualnego asystenta

Podczas odbywającej się w San Francisco konferencji VMworld 2019 firma VMware ogłosiła, że ich platforma cyfrowego miejsca pracy Workspace ONE otrzyma wsparcie w postaci usług tzw. cyfrowego konsjerża. W jego ramach cyfrowe doświadczenia pracowników wspierać będzie wiele nowych narzędzi, ale…

Newsroom BrandsIT 5 Min Read

6 obszarów AI kluczowych dla każdego zarządu

Zarządy firm w coraz większym stopniu, w ramach  swoich rocznych celów, są rozliczane z uruchamiania systemów opartych o sztuczną inteligencję (AI). Żadna firma nie chce przegrać cyfrowego wyścigu, zwłaszcza w  dobie walki o marże i zwiększanie konkurencyjności. Warto zrozumieć, jak…

Klaudia Ciesielska 11 Min Read

Najlepsze Chatboty – które firmy z branży finansowej robią to najlepiej?

Wraz ze wzrostem oczekiwań konsumentów sztuczna inteligencja (AI) odgrywa coraz większą rolę w sektorze finansowym. Banki, fundusze inwestycyjne czy kasy oszczędnościowo-kredytowe na całym świecie testują Chatboty, nowe aplikacje i wdrażają innowacyjne rozwiązania w celu poprawy ogólnej jakości obsługi klienta. Wykorzystanie Chatbotów…

Newsroom BrandsIT 8 Min Read

OVH szybko stanie się globalnym liderem usług cloud

17 października, europejski lider w dziedzinie infrastruktury chmurowej zgromadził wszystkich interesariuszy z sektora cloud podczas kolejnej edycji OVH Summit. Ponad 2000 osób uczestniczyło w inauguracji, którą poprowadził Octave Klaba, CEO i prezes OVH. Przyspieszenie - to hasło aktualnej strategii ekspansji…

Bartosz Martyka 7 Min Read