Wydawcy prasowi

Facebook udostępni program, który będzie streszczać artykuły prasowe

Facebook przedstawił pracownikom nowe narzędzie oparte na technologii sztucznej inteligencji (AI), które będzie czytało dla użytkowników artykuły prasowe i generowało na ich podstawie streszczenia z najważniejszymi informacjami. Pomysł krytykują wydawcy.

Do UOKiK wpłynął wniosek Orlenu w sprawie przejęcia Polska Press

Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wpłynął wniosek PKN Orlen w sprawie przejęcia wydawnictwa Polska Press - poinformował UOKiK we wtorkowym komunikacie.

Google i Facebook zapłacą za treści wydawców w Australii

Google i Facebook zapłacą za treści wydawców w Australii - informuje agencja Reutera, która przypomina, że Canberra jako pierwsza na świecie przeforsowała prawo zobowiązujące wielkie firmy technologiczne do regulowania rachunków za treści informacyjne.

Orlen przejmuje wydawnictwo Polska Press

Grupa Orlen przejmuje wydawnictwo Polska Press. Dzięki temu będzie miała dostęp do 17,4 mln użytkowników portali wydawnictwa, a także czytelników "Dziennika Bałtyckiego", "Polska The Times", czy "Dziennika Polskiego".

Facebook będzie płacił brytyjskim wydawcom za treści

Facebook udostępni brytyjskim użytkownikom od stycznia 2021 r. zakładkę Facebook News, w której wyświetlane będą wybrane artykuły prasowe. Koncern zapowiedział, że będzie płacił wydawcom za treści, które wcześniej nie ukazały się w serwisie.

Twitter chwilowo zawiesił konto sztabu Trumpa; Republikanie grożą pozwem

Twitter tymczasowo zablokował konto wyborcze urzędującego prezydenta USA, @TeamTrump, po tym jak opublikowano na nim wideo szkalujące syna jego kontrkandydata, Joego Bidena. Interwencja spotkała się z potępieniem ze strony Republikanów, którzy zagrozili koncernowi pozwem.

„The Economist”: PKN Orlen prowadzi rozmowy na temat zakupu Polska Press

PKN Orlen prowadzi rozmowy z niemieckim wydawnictwem Verlagsgruppe Passau (VGP) na temat zakupu jego polskiego oddziału, Polska Press - podał w czwartek wieczorem brytyjski tygodnik "The Economist".

Google w ciągu kolejnych trzech lat wyda miliard dolarów na treści od wydawców

Google wyda miliard dolarów na treści pochodzące od zewnętrznych wydawców w ciągu kolejnych trzech lat - zapowiedziała firma, ogłaszając najnowsze decyzje zmierzające do załagodzenia sporu wokół zarzutów o dominację koncernu w segmencie treści informacyjnych.

Australijski urząd: blokada możliwości udostępniania informacji osłabi Facebooka

Blokada możliwości udostępniania treści informacyjnych osłabi Facebooka w Australii - ocenił tamtejszy organ ds. ochrony konkurencyjności. Koncern zagroził wprowadzeniem blokady w związku z nowymi regulacjami, w myśl których powinien płacić za treści od wydawców.

Internet stał się najbardziej kasowym rynkiem reklamy w II kwartale 2020 r. – raport PIE

Internet stał się najbardziej kasowym rynkiem reklamy w drugim kwartale 2020 roku - informuje Polski Instytut Ekonomiczny. Wg PIE wzrost znaczenia reklamy w sieci kosztem tradycyjnych mediów jest zgodny z wieloletnim trendem, ale dotąd wysoki poziom utrzymywały wydatki na reklamę telewizyjną.
- Reklama -
- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.