zachowanie

- REKLAMA -

Budowanie nawyków trwa ok. 66. Dlaczego nie zawsze się udaje?

Natalia Zębacka

Z badań wynika, że średni czas potrzebny do tego, aby zachowanie weszło w nawyk, wynosi 66…

Sposoby na rozwój firmy w 2022 roku. Top trendy dotyczące strategii rozwoju

Natalia Zębacka

Rynek e-commerce w Polsce rośnie średnio o 12 proc. rok do roku. Jak wynika z…

Marketing software house’ów pod lupą

Izabela Myszkowska

Dziś wszystkie firmy poszły w kierunku transformacji cyfrowej, ale nie każda poradziła sobie z tym…

Firmy będą korzystać z ponad 8 chmur. To niesie ze sobą szereg ryzyk

Izabela Myszkowska

Firmy coraz częściej korzystają z technologii IT w modelu usługowym. Badania Forrester przewidują, że do…

Najgorętszy okres w e-handlu zwiększy aktywność cyberprzestępców

Izabela Myszkowska

Z końcem października, będącego miesiącem cyberbezpieczeństwa, rozpoczyna się najgorętszy okres w handlu - zarówno dla…

E-commerce i cyfrowe płatności: prognozy na 2021 rok

Klaudia Ciesielska

Nowe zwyczaje zakupowe i te związane z rynkiem płatności, które zaczęły kształtować się wiosną 2020…

Bezpieczeństwo i ciągłość działania w firmie – jak to zapewnić?

Natalia Zębacka

Obecna sytuacja na rynku sprawiła, że hasło „niepewność” nieustannie pada z ust wielu przedsiębiorców. Kluczem…

Twardy reset, czyli jakie wyzwania staną przed branżą IT w 2021 roku?

Newsroom BrandsIT

Kończący się rok to twardy reset dla całego świata i dla branży IT. Mimo, że…

Programowanie układów scalonych jako istotny etap wielu procesów produkcyjnych

Newsroom BrandsIT

Dzięki możliwości wielokrotnego programowania i przeprogramowywania nowoczesne układy scalone FPGA (z ang. Field Programmable Gate…

Czy zbliża się koniec rynkowej potęgi „bandy czworga”

Natalia Zębacka

Spółki Big Tech stały się ulubieńcami inwestorów. Ich rynkowa potęga wzbudza jednak coraz większe obawy…

Połącz się z nami

- REKLAMA -