Ad image

zakupy

Inwestycje w cyberbezpieczeństwo firmy – to się opłaca

Bezpieczeństwo IT staje się kluczowym elementem strategii każdej firmy, niezależnie od jej wielkości czy branży. W obliczu rosnącej liczby cyberataków i naruszeń danych, konieczność inwestycji w obszarze bezpieczeństwa IT jest bardziej paląca niż…

Izabela Myszkowska 4 Min Read

Kup teraz, zapłać później – jak nie popaść w długi przy odroczonych płatnościach?

Z odroczonych płatności, z ang. BNPL, czyli buy now, pay later – „kup teraz, zapłać później”, korzysta coraz więcej konsumentów w Polsce. Blisko 90% z nas wie, o co chodzi w tym rozwiązaniu. Nic dziwnego, to wygodna forma dokonywania płatności za zakupy. Kupujemy dany produkt „od ręki”, a płacimy za niego w późniejszym…

Natalia Zębacka 6 Min Read

Kiedy kupić smartfon? Podpowiadamy, jakie są najlepsze momenty na zakup

Ceny nowych smartfonów potrafią zwalić z nóg, zwłaszcza gdy myślimy o flagowych modelach. Wiele osób decyduje się odczekać jakiś czas od premiery nowego telefonu by kupić go taniej. Brandly360 przeanalizowało zmianę cen iPhonów i Samsungów na przestrzeni ostatnich miesięcy dzięki…

Klaudia Ciesielska 3 Min Read

Badania użytkowników w świecie ciągłego odkrywania

W obliczu rosnącej konkurencji w e-commerce wiele firm zastanawia się jak tworzyć wiodące na rynku produkty cyfrowe? Przewagę można zdobyć m.in. dzięki ciągłemu odkrywaniu i innowacjom. Continuous discovery to podejście, które w ostatnim czasie zyskuje na popularności wśród zespołów produktowych. Dzięki…

Newsroom BrandsIT 8 Min Read

Metro Warszawskie wdrożyło nowy system ERP

S&T poinformowało o zakończeniu wdrożenia oprogramowania do planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) Infor LN™ w spółce Metro Warszawskie. Z usług warszawskiej kolei podziemnej korzysta każdego dnia nawet 750 000 pasażerów, a rocznie jest ich niemal 200 milionów. Wraz z rozbudową sieci…

Izabela Myszkowska 5 Min Read

IdoSell i InPost ogłaszają kolejną współpracę

Dwóch liderów polskiego e-commerce ponownie ogłasza współpracę. Platforma sklepowa IdoSell wprowadza usługę InPost Fulfillment. Dzięki temu ponad 6,5 tys. profesjonalnych sklepów internetowych będzie mogło w szybki i łatwy sposób zwiększyć oraz usprawnić swoją sprzedaż. Polska platforma sklepowa IdoSell jest w…

Klaudia Ciesielska 3 Min Read

Dostawy w e-commerce a ekologia

Rynek e-commerce, m.in. z powodu wprowadzanych w czasie pandemii lockdown’ów czy ograniczeń w handlu stacjonarnym, bardzo się rozwinął. Zakupy w dużej mierze przeniosły się do sieci, a samo posiadanie e-sklepu stało się wręcz koniecznością. Świadomość konsumentów rośnie, często nie ograniczają…

Izabela Myszkowska 6 Min Read

Efektu świąt nie było. Grudniowe nastroje w handlu dalekie od optymizmu

W grudniu po raz kolejny odnotowano niski poziom nastroju w handlu tradycyjnym. Jak wynika z badań M/platform, wskaźnik NHT w ubiegłym miesiącu wyniósł 36,1 pkt. i choć był wyższy od listopadowego o 12,3 pkt., to jednak znalazł się 8 pkt.…

Izabela Myszkowska 2 Min Read

Dassault Systèmes zacieśnia współpracę z jednym z największych producentów aut w Europie

Dassault Systèmes i Grupa Renault poinformowały, że wzmacniają swoją 20-letnią współpracę poprzez nowe partnerstwo przyczyniające się do realizacji strategicznego planu Grupy Renault "Renaulution", skoncentrowanego na tworzeniu wartości. W pierwszym tego typu wdrożeniu dla przedsiębiorstwa przemysłowego tej skali, Grupa Renault globalnie…

Izabela Myszkowska 3 Min Read

Rynek półprzewodników wart 680 miliardów dolarów w 2022 roku

Analitycy IC Insight zaktualizowali swoje prognozy dotyczące rynku półprzewodników. Zgodnie z nowymi predykcjami, w 2022 roku firmy produkujące półprzewodniki dostarczą 1,3 biliona produktów. Ponadprzeciętne wzrosty oczekiwane są we wszystkich głównych kategoriach produktów, które podniosą światowy rynek do rekordowych przychodów w…

Natalia Zębacka 3 Min Read

Trendy e-commerce 2022

Wyjście na zagraniczne rynki, personalizacja produktów, headless e-commerce, wzrost znaczenia omnichannel - to tylko kilka tendencji, które będą dominować w nowym roku w e-commerce. Jakie będą trendy w 2022? Handel internetowy w ciągu ostatnich dwóch lat znacząco przyspieszył. Jak wynika…

Izabela Myszkowska 11 Min Read