zakupy

Nowe i nieużywane – Polacy nie chcą przedmiotów z drugiej ręki

Trend zero waste przybiera na sile, a organizacje działające na rzecz środowiska głośno apelują o rozsądek przy kupowaniu nowych rzeczy i wykorzystywaniu tego, co...

Biedronka rozpoczęła współpracę z Glovo

Biedronka rozpoczęła współpracę z Glovo. Zakupy można obecnie zamawiać z bezpośrednią dostawą do domu w 10 miastach:  Warszawie, Łodzi, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie,...

Merchandising – 70% decyzji zakupowych przed półką sklepową

Badania firmy Nielsen w Polsce udowodniły, że aż 70% decyzji zakupowych zapada przed półką sklepową. W artykule wskazujemy wagę tego ostatniego etapu, co do...

Przedświąteczna gorączka – firmy kurierskie pracują pełną parą

Zbliżające się Święta Bożego Narodzenia mimo zimowej aury, pod każdym względem są najgorętszym okresem w roku. Dotyczy to przede wszystkim branży KEP. Kurierzy mają...

Black Friday i Cyber Monday online – promocje? Tylko w teorii

Efekt „Black Friday” sprawdził się po raz kolejny. Specjaliści ITMAGINATION przeanalizowali za pomocą uczenia maszynowego i big data ceny w sklepach internetowych podczas Black...

Zakupy online robimy w pracy

Polacy coraz chętniej kupują w sklepach internetowych. Serwis Ceneo.pl przeanalizował ponad 3 mln ankiet, które Polacy wypełnili w ostatnim roku po zrealizowanych zakupach w ramach konsumenckiego Programu...

Aplikacja w telefonie zamiast kasy fiskalnej – branża jest sceptyczna

Branża skrytykowała projekt rozporządzenia Ministerstwa Finansów, który zakłada wprowadzenie kas fiskalnych w formie aplikacji mobilnych. Specjaliści mówią wprost: kasy software’owe mogą rozszczelnić polski system,...

Milenialsi – to oni królują na rynku e-commerce

Trzy czwarte (75 proc.) milenialsów (osób urodzonych w latach 80-tych i 90-tych) kupuje w internecie – jak wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar TNS...

Większość klientów ma zbyt wielkie oczekiwania wobec firm

Z ostatniego badania Salesforce wynika, że 56% klientów widzi konieczność zmiany podejścia firm do angażowania ich w proces zakupowy. Ludzie oczekują personalizacji, spójnego przekazu...

Sztuczna inteligencja idzie na zakupy

E-commerce jest bardzo dynamicznym sektorem, nie tylko ze względu na ciągłe wzrosty jego popularności. Właściciele i menedżerowie e-sklepów muszą nieustannie śledzić trendy rynkowe i...
- Reklama -
- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.