zakupy

Badanie: z powodu pandemii co trzeci Polak częściej robi e-zakupy

Z powodu pandemii co trzeci Polak częściej robi zakupy przez internet - wynika z badania na potrzeby raportu “Polaków portfel własny – zakupy w dobie pandemii”. Wśród e-klientów najwięcej jest osób przed trzydziestką, ale też częściej kupują on-line seniorzy.

Eksperci: „zakupy bez klikania” oszczędzą czas w 2021 r.

Kolejnym etapem wykorzystywania danych przez platformy zakupowe w 2021 r. może być tzw. zero-click commerce - prognozuje Polski Instytut Ekonomiczny. Eksperci twierdzą, że tego typu zakupy pomogą klientom zaoszczędzić czas.

BIG InfoMonitor: wydatki na święta o 10 proc. mniejsze niż rok temu

Przeciętnie 1286 zł, czyli o 142 zł mniej niż przed rokiem, przeznaczą Polacy na organizację tegorocznych świąt Bożego Narodzenia - wynika z badania na zlecenie Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor. Mniej osób dostanie prezenty, rzadziej będziemy wyjeżdżać.

BIG InfoMonitor: 39 proc. Polaków deklaruje, że te święta będą skromniejsze niż zwykle

39 proc. Polaków deklaruje, że w tym roku urządzi święta skromniejsze niż zwykle, a 2 proc., że bardziej wystawne – wynika z badania dla Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor. Najrzadziej o oszczędzaniu na tegorocznych świętach mówią mieszkańcy wsi.

PAYBACK Opinion Poll: 40% Polaków wyda mniej niż zwykle na prezenty świąteczne

Nadchodzące Boże Narodzenie będzie pierwszym, które upłynie pod znakiem globalnej pandemii i związanych z nią obostrzeń. W jakim stopniu koronawirus wpływa na preferencje zakupowe...

Ekspert: prezenty kupujmy odpowiedzialnie, najlepiej od lokalnych producentów

Prezenty kupujmy odpowiedzialnie, najlepiej od lokalnych producentów i przyjazne środowisku - radzi Agata Rudnicka z Wydziału Zarządzania UŁ. Wskazała, że zyskają na tym przedsiębiorcy poturbowani w pandemii oraz środowisko, przez mniejszy ślad węglowy.

Badanie: co drugi Polak najwięcej pieniędzy ze świątecznego budżetu przeznaczy na prezenty

Co drugi Polak deklaruje, że mimo pandemii największą część świątecznego budżetu przeznaczy na prezenty - wynika z badania „Święta w czasie pandemii COVID-19” . Średnio na zakup upominku dla bliskiej osoby przeznaczymy od 100 do 200 zł.

Deloitte: na zakupy świąteczne zamierzamy przeznaczyć ponad 1,3 tys. zł

W tym roku na prezenty, żywność, podróże oraz spotkania z najbliższymi zamierzamy przeznaczyć średnio 1 318 zł - wynika z badania „Zakupy świąteczne 2020” firmy doradczej Deloitte. Ponad połowę tej kwoty pochłoną prezenty, a jedną trzecią żywność i napoje.

Badanie: blisko co trzeci konsument spotkał się z nierzetelnością ze strony e-sprzedawców

Blisko co trzeci konsument doświadczył nierzetelności ze strony internetowych sprzedawców - wynika z badania dotyczącego e-sklepów. Niemal połowa badanych deklaruje natomiast, że będzie robić świąteczne zakupy przez internet.

USA: Black Friday w coraz większym stopniu przenosi się do internetu

Po raz pierwszy w historii Black Friday więcej Amerykanów zakupi produkty w internecie niż osobiście w sklepach - wynika z prognoz Deloitte. Od kilku lat w USA transakcje online zyskują pod koniec listopada na popularności. W tym roku rekordy pobite zostaną z powodu epidemii koronawirusa.
- Reklama -
- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.