• Reklama
  • Zakładki
  • Kastomizacja
  • Newsletter
BrandsIT
POWIADOMIENIA Pokaż więcej
Najnowsze
44564234 44564227 BZxBZ
Naukowcy z PG szukają sposobów na zużyte łopaty turbin wiatrowych
Eco Polska Technologia
44563972 43967553 BZxBZ
Bartkiewicz: RPP nie podwyższy stóp procentowych
Ekonomia Pieniądze Podatki i koszty Polska
44563493 44563491 BZxBZ
Naukowcy: dwa razy więcej drzew w miastach mogłoby ocalić zdrowie tysięcy ludzi
Eco Polska Work&Life
44563300 44555523 BZxBZ
Geolog: w celu przewidzenia trzęsień ziemi stosuje się metody bardziej i mniej naukowe
Nauka Polska
44563180 44545144 BZxBZ
Obecność słoni pomaga klimatowi
Eco Polska
  • Biznes
  • Pieniądze
  • Rynki
  • Polityka
  • Technologia
  • Eco
  • Work&Life
  • MAGAZYN
  • Opinie
Czytasz: Tylko 56 proc. Polaków spodziewa się otrzymać prezent świąteczny
Aa
BrandsITBrandsIT
  • Technologia
  • Biznes
  • Branża IT
  • Świat
  • Pieniądze
    • Inwestycje
    • Kryptowaluty
    • NFT
    • Praca
  • Polityka
    • Polska
    • Europa
    • Świat
  • Technologia
    • Startup
    • Cyberbezpieczeństwo
    • Rozwiązania
    • Gaming
    • Tech Biznes
  • Eco
    • Czysta energia
    • Pogoda i nauka
    • Pojazdy elektryczne
    • Polityka klimatyczna
  • Work&Life
    • W pracy
    • Miasto
    • Nauka
    • Rozrywka
    • Moda
  • Biznes
    • Branża IT
    • Branża deweloperska
    • Branża przemysłowa
    • Branża transportowa
    • Podatki i koszty
Follow US
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
© 2017-2022 BrandsIT. Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
BrandsIT > Work&Life > Rozrywka > Tylko 56 proc. Polaków spodziewa się otrzymać prezent świąteczny
Rozrywka

Tylko 56 proc. Polaków spodziewa się otrzymać prezent świąteczny

PAP 2 miesiące temu 1 min czytania
Udostępnij
1 min czytania
prezent, święta
PAP
Udostępnij

Zgodnie z najnowszymi badaniami Gonet.tv, 23 grudnia 2022 r. 34 proc. ankietowanych nie zakupiło jeszcze prezentów i planuje zająć się tym tego samego lub następnego dnia. Jak wskazuje portal, w tym roku największą popularnością cieszą się “przede wszystkim praktyczne i w miarę tanie upominki”. Stwierdzono, że wynika to przede wszystkim z pogarszających się nastrojów, inflacji, wojny w Ukrainie oraz nadciągającego kryzysu ekonomicznego. Jak wskazano, z uwagi na ograniczanie wydatków i szukanie oszczędności, “upominków pod choinką spodziewa się w tym roku tylko 56 proc. respondentów”.

W odpowiedzi na pytanie “TOP 10 prezentów świątecznych na ostatnią chwilę”, 24,1 proc. respondentów zadeklarowało przekazanie upominku w postaci pieniędzy, 17,9 proc. bonu na zakupy, 16,7 proc. elektroniki i małego AGD, cyfrowych gier i muzyki lub dostępu do platform TV i streamingowych, 15,3 proc. kosmetyków i perfum 8,9 proc. biżuterii, a 6,1 proc. odzieży – przekazał Gonet.tv. Według badanych, na organizację świąt w tym roku średnio przeznaczy się 1311 zł, z czego na same prezenty 462 zł.

Badania “Świąteczny prezenty Polaków na ostatnią chwilę 2022” zostało przeprowadzone techniką CAWI, w dniach 16-18 grudnia 2022 r., na reprezentatywnej próbie dorosłych Polaków liczącej 1126 osób. (PAP)

ra/ je/

Skomentuj Skomentuj

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

- Reklama -

© 2017-2023 BrandsIT. Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
Zarządzaj swoją prywatnością
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}

Removed from reading list

Undo