W „Fortnite” zagrało już przeszło 350 mln graczy

Podobne tematy

TikTok będzie usuwał konta promujące teorię spiskową QAnon

TikTok zaostrzy swoje wcześniejsze regulacje dotyczące treści związanych z ruchem QAnon. Teraz oprócz samych materiałów promujących tę teorię spiskową z serwisu Jacka Dorseya usuwane będą także konta użytkowników szerzących dezinformację.

Intel sprzedaje dział produkcji pamięci NAND za 9 mld USD

Intel postanowił odsprzedać za 9 mld dolarów dział produkcji pamięci NAND swojemu południowokoreańskiemu rywalowi, firmie SK Hynix. Amerykański koncern chce skupić się na inwestycjach w nowe technologie, w tym związane ze sztuczną inteligencją i sieciami 5G.

Irlandzki urząd bada, jak Intagram przechowuje dane nieletnich w UE

Irlandzki urząd ds. ochrony danych (DPC) wszczął dochodzenie ws. gromadzenia i przetwarzania przez Facebooka informacji o europejskich użytkownikach. Organ sprawdzi m.in., czy należący do koncernu serwis Instagram odpowiednio zabezpieczał dane niepełnoletnich internautów.

Tylko w kwietniu użytkownicy spędzili 3,2 mld godzin na rozgrywce w popularną strzelankę free-to-play. Epic Games nie zdradza jednak, ile graczy codziennie albo przynajmniej raz na miesiąc loguje się do produkcji. Jak wskazał branżowy serwis The Verge, Epic nieczęsto dzieli się tego typu statystykami – ostatni raport na ten temat ogłoszono w marcu 2019 r., gdy liczba zarejestrowanych graczy sięgała ok. 250 mln. Oznacza to jednak, że w dwa i pół roku od daty debiutu darmowego trybu battle royale „Fortnite” nadal zachęca do siebie nowych użytkowników.

Serwis zauważył, że powodzeniu „Fortnite” sprzyja dostępność gry na szerokiej gamie platform – od komputerów, przez konsole, aż po urządzenia mobilne. Producent zapewnia również ciągły rozwój produktu i wprowadza do gry kolejne nowości, by utrzymać zainteresowanie dotychczasowych i przyciągnąć nowych graczy.

- Reklama -

W ostatnim czasie do „Fortnite” został wprowadzony tryb party royale. Gracze decydujący się na tę formułę rozgrywki przenoszeni są do wspólnej przestrzeni, w której nie walczą ani nie rywalizują o przetrwanie, tylko wchodzą w interakcje społeczne.

Wśród przygotowanych przez twórców aktywności dostępnych w ramach „party royale” znalazły się m.in. cyfrowe parki rozrywki, ale też wirtualne koncerty z udziałem gwiazd muzycznych (m.in. Travis Scott czy Diplo). W piątek w „Fortnite” ma się natomiast odbyć festiwal muzyczny z udziałem DJ-ów Dillona Francisa, Steve’a Aoki i deadmau5a.

Źródło:PAP
- Reklama -

Polecamy

Intel sprzedaje dział produkcji pamięci NAND za 9 mld USD

Intel postanowił odsprzedać za 9 mld dolarów dział produkcji pamięci NAND swojemu południowokoreańskiemu rywalowi, firmie SK Hynix. Amerykański koncern chce skupić się na inwestycjach w nowe technologie, w tym związane ze sztuczną inteligencją i sieciami 5G.

Rynek pracy: albo odpowiednie technologie albo rezygnacja z pracy

Pracownicy oczekują od swoich firmy zmiany podejścia do stylu pracy i stworzenia środowiska, które będzie dostosowane do wymogów nowej rzeczywistości i umożliwi sprawną pracę...

Co nowego wiemy o polskim rynku finansowym po debiucie Allegro?

Co nowego wiemy o polskim rynku finansowym po debiucie Allegro? Przede wszystkim to, że cena akcji może poszybować tak wysoko, jak tego nie widziano...

Nauczanie tradycyjne, hybrydowe, zdalne – można dobrze i skutecznie!

Fundamentalne zalecenia dla szkół w warunkach epidemii mówią o częstej dezynfekcji rąk i utrzymywaniu społecznego dystansu. Jak to zrealizować w wielooddziałowej, często przeładowanej, szkole,...

Rok 2021 będzie rokiem pamięci nieulotnych – wywiad z Mateuszem Maciejewskim i Tomaszem Brzozowskim

Jak ciągłość działania wpływa na funkcjonowanie organizacji i ich rentowność? Jakie rozwiązania mogą zwiększyć efektywność gromadzenia i przetwarzania danych? I dlaczego pamięć nieulotna, choć...

Pamięć nieulotna, czyli trwały i ekonomiczny sposób na przyspieszenie biznesu

Dane to współczesna ropa naftowa - napędzają całą światową gospodarkę. Kto ma do nich dostęp, wie gdzie i jak je pozyskiwać oraz przetwarzać, widzi...

Gorące tematy

- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.