in ,

Wspólne działanie Microsoft i A.T. Kearney

A.T. Kearney poinformowała o utworzeniu globalnego aliansu „Connected Enterprise” z firmą Microsoft. Ogłoszenie nastąpiło podczas Digital Business Forum (DBF), organizowanego przez A.T. Kearney w Berlinie, wydarzenia, które zrzesza kadrę zarządzającą i liderów branży digitalowej, jak również pionierów, innowatorów i przedsiębiorców.

Na Digital Business Forum zaproszeni zostali eksperci, którzy podzielili się doświadczeniami  w zakresie transformacji cyfrowej. Mowa była też o sposobach na to, jak przekształcić innowacyjne idee w praktyczne, zrównoważone rozwiązania, zmieniające oblicze biznesu.

Alians będzie wspierał tworzenie nowoczesnych przedsiębiorstw, optymalnie wykorzystujących dane  i analitykę w swojej działalności. Szerokie doświadczenie A.T. Kearney w budowaniu strategii oraz optymalizacji działalności operacyjnej, w tym tworzeniu nowych modeli biznesowych i operacyjnych,  w połączeniu z platformą Microsoft Azure, pozwolą tworzyć w pełni zintegrowane wizje i plany działania dla firm, które dążą do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.

Przedmiot działalności

Connected Enterprise będzie gromadził dane (np. poprzez Internet Rzeczy (IoT) i urządzenia przenośne), generował wnikliwe spostrzeżenia (dzięki sztucznej inteligencji i danym zawartym w chmurze), podejmował działania (wykorzystując rozszerzoną rzeczywistość i robotykę) oraz dostarczał wyniki (wykorzystując analizę danych).

Połączyliśmy siły z firmą Microsoft jako wiodącą międzynarodową firmą technologiczną w dużej mierze ze względu na jej stałe dążenie do wspierania ludzi i organizacji w realizacji ich pełnego potencjału. Z naszym dorobkiem, jako jednej z najstarszych globalnych firm konsultingowych, łączy nas wyjątkowa wiedza i właśnie to dążenie, by wspierać klientów w ich rozwoju. – powiedział Arjun Sethi, partner i lider praktyki Transformacji Cyfrowej

Alians ma na celu pomoc klientom w optymalizacji strony przychodowej i strategii wzrostu, obniżaniu kosztów i zwiększaniu efektywności działań na wskroś łańcucha wartości. W szczególności pomoże on firmom w:

  • stworzeniu innowacyjnej gamy produktów i usług,
  • zwiększaniu efektywności sprzedaży i zaangażowania klientów,
  • zoptymalizowaniu działalności operacyjnej – w tym łańcucha dostaw, produkcji i zaplecza organizacyjnego,
  • zwiększaniu produktywności pracowników.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chcesz wiedzieć więcej?
Zapisz się na nasz newsletter!
SUBSKRYBUJ

Mały poradnik dla startupów

WiFi w każdym zakątku domu