Notowany na giełdzie Creotech Instruments, największy polski producent technologii satelitarnych, rozpoczyna komercjalizację nowej linii produktowej. Firma podpisała swój pierwszy zagraniczny…
Tradycyjny, wielokanałowy model obsługi klienta, oparty na odizolowanych od siebie punktach kontaktu, jest dziś technologicznym i biznesowym anachronizmem…
Chatboty miały usprawnić obsługę klienta, ale zbyt często kończyły się frustracją i zerwaną relacją z marką. Dziś sztuczna…
Agenci sztucznej inteligencji stali się nowym ulubionym hasłem branży IT, obiecując automatyzację zadań i inteligentne wsparcie procesów biznesowych.…
Rynek CPaaS dynamicznie rośnie, a handel detaliczny i eCommerce stają się jego głównymi motorami napędowymi. Do 2029 roku…
Chatboty coraz częściej zastępują ludzi w sprzedaży, obsłudze klienta i działaniach społecznych — ale nie zawsze warto, by…
Meta Platforms, firma macierzysta Facebooka, ogłosiła w poniedziałek wprowadzenie nowego narzędzia o nazwie AI Studio, które umożliwi użytkownikom…
W niedawnym zaskakującym rozwoju wydarzeń na platformie LLM Chatbot Arena, model Claude 3 od Anthropic pokonał dotychczasowego lidera,…
W dzisiejszych czasach sztuczna inteligencja (AI) zyskuje na znaczeniu w opiece zdrowotnej, pomagając lekarzom i personelowi medycznemu w…
Meta, zdając sobie sprawę z utraty młodszych użytkowników, postanowiła zareagować, rozwijając różnorodne chatboty AI, każdy z własnym, unikatowym…
Wyjście na zagraniczne rynki, personalizacja produktów, headless e-commerce, wzrost znaczenia omnichannel - to tylko kilka tendencji, które będą…
Branża informatyczna rozwija się bardzo dynamicznie i ten trend będzie nadal się utrzymywał w 2022 roku. Wzrastać będzie…
Dobiegający właśnie końca rok 2021 upłynął pod znakiem dynamicznych zmian. Trwająca od blisko dwóch lat pandemia COVID-19 wpłynęła…
Pandemia i rozwój technologii cyfrowych wpłynęły w ostatnim czasie znacząco na naszą codzienność, nie omijając także zachowań konsumenckich.…
W ciągu ostatnich kilu lat znacznie wzrosła popularność neuronowych modeli języka. Obserwujemy również bardzo szybki wzrost ich rozmiaru…
Pandemia sprawiła, że większość Polaków musiała przyzwyczaić się do pracy zdalnej lub hybrydowej i ponad połowa pozytywnie ocenia…
W obliczu zwiększonego popytu i rosnących wymagań użytkowników w zakresie personalizacji komunikacji w kanałach online i możliwości kontaktu…
Rok 2020 wywrócił do góry nogami rzeczywistość, którą znaliśmy. Obowiązek zachowania fizycznego dystansu w praktyce przeniósł wiele osób…
Rok 2020 zdecydowanie był rokiem Internetu, a popularność komunikacji online z konieczności zdecydowanie wzrosła. W listopadzie tego roku…
Polacy na potęgę kupują i urządzają mieszkania, ale na każde 14 osób wyposażających i wykańczających swoje lokum, tylko…
Chętniej z cyfrowych rozwiązań korzystają kobiety, a co czwarty Polak deklaruje, że jest zaawansowany technologicznie. To niektóre wnioski…
Skonsolidowane przychody LiveChat Software w I połowie 2020/21 roku finansowego (rozpoczętego 1 kwietnia 2020) wyniosły 84,7 mln zł…
Wyselekcjonowane specjalnie dla Ciebie treści w oparciu o Twoje preferencje myBIT.
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Sign in to your account