Chatbot

Creotech Instruments z pierwszym kontraktem na kamerę. Polska technologia ma chronić satelity

Notowany na giełdzie Creotech Instruments, największy polski producent technologii satelitarnych, rozpoczyna komercjalizację nowej linii produktowej. Firma podpisała swój pierwszy zagraniczny…

Więcej niż chatbot: AI jako silnik nowej generacji contact center

Tradycyjny, wielokanałowy model obsługi klienta, oparty na odizolowanych od siebie punktach kontaktu, jest dziś technologicznym i biznesowym anachronizmem…

Od irytującego bota do empatycznego asystenta: jak AI uczy się być człowiekiem

Chatboty miały usprawnić obsługę klienta, ale zbyt często kończyły się frustracją i zerwaną relacją z marką. Dziś sztuczna…

Agenci AI vs chatboty – nie mylmy jednego z drugim

Agenci sztucznej inteligencji stali się nowym ulubionym hasłem branży IT, obiecując automatyzację zadań i inteligentne wsparcie procesów biznesowych.…

CPaaS w handlu detalicznym: rynek wart 10 mld dolarów do 2029 roku

Rynek CPaaS dynamicznie rośnie, a handel detaliczny i eCommerce stają się jego głównymi motorami napędowymi. Do 2029 roku…

Zbyt ludzki chatbot szkodzi sprzedaży. Badanie podważa popularny trend

Chatboty coraz częściej zastępują ludzi w sprzedaży, obsłudze klienta i działaniach społecznych — ale nie zawsze warto, by…

Meta wprowadza AI Studio – nowe narzędzie do tworzenia spersonalizowanych chatbotów

Meta Platforms, firma macierzysta Facebooka, ogłosiła w poniedziałek wprowadzenie nowego narzędzia o nazwie AI Studio, które umożliwi użytkownikom…

Koniec dominacji GPT-4? Claude 3 zapisuje nowy rozdział w AI

W niedawnym zaskakującym rozwoju wydarzeń na platformie LLM Chatbot Arena, model Claude 3 od Anthropic pokonał dotychczasowego lidera,…

Chatboty w opiece zdrowotnej – walka z rasizmem medycznym

W dzisiejszych czasach sztuczna inteligencja (AI) zyskuje na znaczeniu w opiece zdrowotnej, pomagając lekarzom i personelowi medycznemu w…

Meta nie ustaje w walce o młodszych użytkowników. Czy uda się to dzięki nowemum chatbotom AI?

Meta, zdając sobie sprawę z utraty młodszych użytkowników, postanowiła zareagować, rozwijając różnorodne chatboty AI, każdy z własnym, unikatowym…

Trendy e-commerce 2022

Wyjście na zagraniczne rynki, personalizacja produktów, headless e-commerce, wzrost znaczenia omnichannel - to tylko kilka tendencji, które będą…

Trendy w IT 2022

Branża informatyczna rozwija się bardzo dynamicznie i ten trend będzie nadal się utrzymywał w 2022 roku. Wzrastać będzie…

Chatbot zamiast pracownika banku

Dobiegający właśnie końca rok 2021 upłynął pod znakiem dynamicznych zmian. Trwająca od blisko dwóch lat pandemia COVID-19 wpłynęła…

Czy popularność płatności bezgotówkowych powinna niepokoić sektor bankowy?

Pandemia i rozwój technologii cyfrowych wpłynęły w ostatnim czasie znacząco na naszą codzienność, nie omijając także zachowań konsumenckich.…

Neuronowe modele języka coraz popularniejsze

W ciągu ostatnich kilu lat znacznie wzrosła popularność neuronowych modeli języka. Obserwujemy również bardzo szybki wzrost ich rozmiaru…

Ranking słuchawek i headsetów. Wśród Polaków najpopularniejsze są słuchawki Apple i headsety Sony

Pandemia sprawiła, że większość Polaków musiała przyzwyczaić się do pracy zdalnej lub hybrydowej i ponad połowa pozytywnie ocenia…

Inteligentny chatbot pomaga ofiarom kradzieży tożsamości

W obliczu zwiększonego popytu i rosnących wymagań użytkowników w zakresie personalizacji komunikacji w kanałach online i możliwości kontaktu…

OVHcloud: 5 trendów IT na 2021 rok

Rok 2020 wywrócił do góry nogami rzeczywistość, którą znaliśmy. Obowiązek zachowania fizycznego dystansu w praktyce przeniósł wiele osób…

Rekordowe 2 miliony uczestników webinarów ClickMeeting. Najnowsze dane webinarowe 2020

Rok 2020 zdecydowanie był rokiem Internetu, a popularność komunikacji online z konieczności zdecydowanie wzrosła. W listopadzie tego roku…

Powstaje aplikacja oparta o AI, mająca zastąpić projektanta wnętrz

Polacy na potęgę kupują i urządzają mieszkania, ale na każde 14 osób wyposażających i wykańczających swoje lokum, tylko…

Co Polacy myślą o technologiach?

Chętniej z cyfrowych rozwiązań korzystają kobiety, a co czwarty Polak deklaruje, że jest zaawansowany technologicznie. To niektóre wnioski…

LiveChat Software zanotował 84,7 mln zł przychodów

Skonsolidowane przychody LiveChat Software w I połowie 2020/21 roku finansowego (rozpoczętego 1 kwietnia 2020) wyniosły 84,7 mln zł…

Wyselekcjonowane specjalnie dla Ciebie treści w oparciu o Twoje preferencje myBIT.