Notowany na giełdzie Creotech Instruments, największy polski producent technologii satelitarnych, rozpoczyna komercjalizację nowej linii produktowej. Firma podpisała swój pierwszy zagraniczny…
Sztuczna inteligencja na dobre zadomowiła się w systemach ERP i CRM, zmieniając sposób, w jaki firmy zarządzają danymi,…
HubSpot właśnie zaprezentował największą jak dotąd aktualizację swojej platformy, wprowadzając ponad 200 nowych funkcji opartych na sztucznej inteligencji.…
Klienci oczekują szybkich, bezproblemowych interakcji, a firmy automatyzują obsługę klienta na masową skalę, pojawia się pytanie: czy technologia…
Salesforce ogłosił wprowadzenie pierwszego na świecie benchmarku LLM (Large Language Models), który ma pomóc firmom w ocenie licznych…
Salesforce wprowadza Einstein Copilot, rewolucyjnego konwersacyjnego asystenta AI, mającego na celu transformację interakcji firm z ich systemami CRM.…
W 2023 roku Salesforce, lider technologii chmurowych CRM, wyznaczył nowe standardy innowacji i wpływu na branżę. Przełomowe technologie,…
PKP Intercity, jedna z największych spółek kolejowych w Polsce, ma plany wdrożenia nowoczesnego systemu klasy CRM, który ma…
Znaczenie i popularność sztucznej inteligencji (AI) w polskich firmach zwiększa się dynamicznie. Aktualnie, 15% organizacji korzysta z technologii…
Salesforce poinformował o wprowadzeniu AI Cloud, najszybszego i najbardziej zaufanego rozwiązania dla klientów Salesforce, które pozwala usprawnić obsługę…
Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) oraz start-upy, zwłaszcza te działające w sektorze B2B, borykają się z problemem…
Bezpośrednio po wybuchu pandemii wiele organizacji wykonało pierwszy krok na ścieżce digitalizacji biznesu, a w przypadku blisko 90%…
Już dziś niemal co druga firma (46 proc. badanych przez AIIM) ocenia, że przeciwdziałanie chaosowi informacyjnemu wewnątrz ich…
Firmy, które na pierwszym miejscu stawiają doświadczenia klientów, wiedzą, że potrzebują wystarczająco dużo informacji zwrotnych, aby przeanalizować opinie…
Globalny rynek zarządzania obiektami za pomocą dedykowanych systemów rośnie jak na drożdżach i wszystko wskazuje na to, że…
Jakub Skałbania, założyciel Netwise S.A., który do 2020 roku rozwijał spółkę córkę w Stanach Zjednoczonych dołączył do zarządu…
Obsługa telefoniczna to bardzo ważny aspekt działalności gospodarczej. Jej wysoki poziom przekłada się nie tylko na zadowolenie klientów,…
Czy oprogramowanie sprzedawane w modelu usługowym dalej będzie napędzało rozwój chmury? Windows as a Service jest jak najbardziej…
Zapotrzebowanie na systemy helpdesk rośnie z roku na rok. Minęły czasy, kiedy systemy opierały się wyłącznie na komunikacji…
Do Grupy Orange Polska dołącza firma Craftware sp. z o.o. Od ponad 10 lat zajmuje się analizą, projektowaniem…
Wartość globalnego rynku rozwiązań Customer Experience Management (CEM) wzrośnie z 7.75 miliarda dolarów w 2019 roku do 14.5…
Rozwiązanie CCaaS firmy Colt, dostarczające najnowocześniejsze technologie głosowe i chmurowe, zostało w pełni zintegrowane z Cloud Contact Center…
Wyselekcjonowane specjalnie dla Ciebie treści w oparciu o Twoje preferencje myBIT.
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Sign in to your account