CRM

Creotech Instruments z pierwszym kontraktem na kamerę. Polska technologia ma chronić satelity

Notowany na giełdzie Creotech Instruments, największy polski producent technologii satelitarnych, rozpoczyna komercjalizację nowej linii produktowej. Firma podpisała swój pierwszy zagraniczny…

AI w ERP i CRM: Jak sztuczna inteligencja zmienia zarządzanie firmą

Sztuczna inteligencja na dobre zadomowiła się w systemach ERP i CRM, zmieniając sposób, w jaki firmy zarządzają danymi,…

HubSpot stawia na AI. 200 nowych funkcji ma przyspieszyć pracę zespołów i skrócić czas obsługi klienta

HubSpot właśnie zaprezentował największą jak dotąd aktualizację swojej platformy, wprowadzając ponad 200 nowych funkcji opartych na sztucznej inteligencji.…

Między AI a człowiekiem: Sztuka równoważenia technologii i relacji w CX

Klienci oczekują szybkich, bezproblemowych interakcji, a firmy automatyzują obsługę klienta na masową skalę, pojawia się pytanie: czy technologia…

Salesforce wprowadza przełomowy benchmark LLM dla systemów CRM

Salesforce ogłosił wprowadzenie pierwszego na świecie benchmarku LLM (Large Language Models), który ma pomóc firmom w ocenie licznych…

Salesforce uruchomił Einstein Copilot

Salesforce wprowadza Einstein Copilot, rewolucyjnego konwersacyjnego asystenta AI, mającego na celu transformację interakcji firm z ich systemami CRM.…

Top 20 – Salesforce

W 2023 roku Salesforce, lider technologii chmurowych CRM, wyznaczył nowe standardy innowacji i wpływu na branżę. Przełomowe technologie,…

IT napędza rozwój PKP Intercity. Firma szuka nowego systemu CRM i rozpoczęła rozpoznanie rynku

PKP Intercity, jedna z największych spółek kolejowych w Polsce, ma  plany wdrożenia nowoczesnego systemu klasy CRM, który ma…

Zaskakujące fakty o AI w Polsce – 60% firm nie monitoruje wpływu sztucznej inteligencji na ich biznes

Znaczenie i popularność sztucznej inteligencji (AI) w polskich firmach zwiększa się dynamicznie. Aktualnie, 15% organizacji korzysta z technologii…

Lider rynku systemów CRM wprowadził AI do oferty za 360 tys. dolarów

Salesforce poinformował o wprowadzeniu AI Cloud, najszybszego i najbardziej zaufanego rozwiązania dla klientów Salesforce, które pozwala usprawnić obsługę…

Billennium poszerza ofertę o rozwiązanie CRM, skierowane do MŚP

Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) oraz start-upy, zwłaszcza te działające w sektorze B2B, borykają się z problemem…

Pandemia wyznacza nowe kierunki cyfrowej transformacji biznesu

Bezpośrednio po wybuchu pandemii wiele organizacji wykonało pierwszy krok na ścieżce digitalizacji biznesu, a w przypadku blisko 90%…

Firmy nie nadążają z przetwarzaniem danych

Już dziś niemal co druga firma (46 proc. badanych przez AIIM) ocenia, że przeciwdziałanie chaosowi informacyjnemu wewnątrz ich…

Waga opinii klientów z sektora B2B – 4 sposoby na poprawę ilości i jakości informacji

Firmy, które na pierwszym miejscu stawiają doświadczenia klientów, wiedzą, że potrzebują wystarczająco dużo informacji zwrotnych, aby przeanalizować opinie…

Przyszłość zarządzania nieruchomościami to systemy IT

Globalny rynek zarządzania obiektami za pomocą dedykowanych systemów rośnie jak na drożdżach i wszystko wskazuje na to, że…

Jakub Skałbania w zarządzie Netwise S.A. Będzie odpowiadał za rozwój Spółki

Jakub Skałbania, założyciel Netwise S.A., który do 2020 roku rozwijał spółkę córkę w Stanach Zjednoczonych dołączył do zarządu…

Jak wirtualna centrala telefoniczna pomoże każdej firmie lepiej obsługiwać klientów?

Obsługa telefoniczna to bardzo ważny aspekt działalności gospodarczej. Jej wysoki poziom przekłada się nie tylko na zadowolenie klientów,…

Oprogramowanie jako usługa podbije rynek?

Czy oprogramowanie sprzedawane w modelu usługowym dalej będzie napędzało rozwój chmury? Windows as a Service jest jak najbardziej…

Helpdesk to już od dawna coś więcej niż tylko komunikacja e-mailowa

Zapotrzebowanie na systemy helpdesk rośnie z roku na rok. Minęły czasy, kiedy systemy opierały się wyłącznie na komunikacji…

Nowa spółka w Grupie Orange

Do Grupy Orange Polska dołącza firma Craftware sp. z o.o. Od ponad 10 lat zajmuje się analizą, projektowaniem…

Rynek rozwiązań CEM zwiększy się dwukrotnie do 2024 roku

Wartość globalnego rynku rozwiązań Customer Experience Management (CEM) wzrośnie z 7.75 miliarda dolarów w 2019 roku do 14.5…

Colt i Atos ogłaszają partnerstwo

Rozwiązanie CCaaS firmy Colt, dostarczające najnowocześniejsze technologie głosowe i chmurowe, zostało w pełni zintegrowane z Cloud Contact Center…

Wyselekcjonowane specjalnie dla Ciebie treści w oparciu o Twoje preferencje myBIT.