• Reklama
  • Zakładki
  • Kastomizacja
  • Newsletter
BrandsIT
POWIADOMIENIA Pokaż więcej
Najnowsze
Rynki - notowania tabela, Notowania metali
Notowania metali bazowych, węgla i paliw (tabela)
Branża przemysłowa Biznes
44565530 44375676 BZxBZ
PKP Intercity od 1 marca obniża ceny biletów średnio od 11 do 15 proc.
Pieniądze Polska
44565467 41354574 BZxBZ
Unimot trzykrotnie zwiększył możliwości produkcji paneli fotowoltaicznych
Czysta energia Pieniądze Polska
44565437 39095385 BZxBZ
Deloitte: ponad 90 proc. dyrektorów z Europy Środkowej przewiduje wzrost kosztów zatrudnienia
Pieniądze Polska
44564234 44564227 BZxBZ
Naukowcy z PG szukają sposobów na zużyte łopaty turbin wiatrowych
Eco Polska Technologia
  • Biznes
  • Pieniądze
  • Rynki
  • Polityka
  • Technologia
  • Eco
  • Work&Life
  • MAGAZYN
  • Opinie
Czytasz: Jak cyfryzacja wpływa na przyszłość produkcji?
Aa
BrandsITBrandsIT
  • Technologia
  • Biznes
  • Branża IT
  • Świat
  • Pieniądze
    • Inwestycje
    • Kryptowaluty
    • NFT
    • Praca
  • Polityka
    • Polska
    • Europa
    • Świat
  • Technologia
    • Startup
    • Cyberbezpieczeństwo
    • Rozwiązania
    • Gaming
    • Tech Biznes
  • Eco
    • Czysta energia
    • Pogoda i nauka
    • Pojazdy elektryczne
    • Polityka klimatyczna
  • Work&Life
    • W pracy
    • Miasto
    • Nauka
    • Rozrywka
    • Moda
  • Biznes
    • Branża IT
    • Branża deweloperska
    • Branża przemysłowa
    • Branża transportowa
    • Podatki i koszty
Follow US
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
© 2017-2022 BrandsIT. Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
BrandsIT > Technologia > Tech Biznes > Jak cyfryzacja wpływa na przyszłość produkcji?
Tech Biznes

Jak cyfryzacja wpływa na przyszłość produkcji?

Jerry Huang 3 tygodnie temu 3 min czytania
Udostępnij
3 min czytania
robot, przemysł, dane
Udostępnij

Obserwujemy wzrost cyfryzacji Przemysłu 4.0, który ma znaczący wpływ na sektor produkcyjny. Przejście od tradycyjnych, papierowych metod do rozwiązań cyfrowych pomaga przemysłowi produkcyjnemu w zwiększeniu wydajności w wielu obszarach, a także pomaga obniżyć koszty produkcji, a tym samym zwiększyć wydajność operacyjną; jedna czwarta amerykańskich producentów uważa, że cyfryzacja może obniżyć koszty o 30%. To znacznie zwiększyło znaczenie przemysłu wytwórczego przy użyciu odpowiednich narzędzi, aby ta transformacja zakończyła się sukcesem. W Getac przeprowadziliśmy niedawno badanie ze Statista, aby przyjrzeć się różnym osiągnięciom cyfryzacji i ich wpływowi na przyszłość produkcji.

Sztuczna inteligencja, rozszerzona rzeczywistość i automatyzacja należą do procesów cyfryzacji, które umożliwią zmianę w sektorze produkcyjnym, aby sprostać wyzwaniom jutra.

Sztuczna inteligencja a Przemysł 4.0

Szacuje się, że wykorzystanie sztucznej inteligencji we wszystkich branżach produkcyjnych będzie rosło w tempie 57,2% rocznie w ciągu najbliższych 5 lat, a do 2026 r. rynek ma być wart 14,02 mld euro.

Dlatego dostawcy IT muszą zapewnić, aby ich sprzęt był w stanie obsługiwać wyspecjalizowane aplikacje przemysłowe i pomagać w integracji większej liczby technologii z procesem produkcyjnym.

Coraz częstsze wykorzystanie rzeczywistości rozszerzonej

Rzeczywistość rozszerzona, czasami nazywana rzeczywistością XR lub rzeczywistością krzyżową, odnosi się do technologii, które tworzą środowiska i obiekty generowane komputerowo. Te różne technologie są rozróżniane i definiowane przede wszystkim przez relacje, jakie tworzą pomiędzy światem rzeczywistym i wirtualnym. Podczas gdy w rzeczywistości rozszerzonej użytkownik obserwuje wirtualne obiekty, które uzupełniają świat rzeczywisty, rzeczywistość wirtualna zanurza użytkownika w czysto wirtualnym środowisku. Rynek rzeczywistości rozszerzonej rozwija się na całym świecie i oczekuje się, że do 2023 roku osiągnie łączną wartość 29,39 miliardów euro, co oznacza wzrost o 170% w ciągu zaledwie 2 lat. USA i Europa będą stanowiły 60% rynku.

Korzystanie z tych zaawansowanych technologii wymaga bardzo krótkich czasów opóźnienia. Dlatego tak ważne jest, aby dostawcy laptopów i tabletów wyposażali swoje urządzenia w zaawansowane technologie, takie jak LiFi. LiFi (lub Light Fidelity) to technologia komunikacji bezprzewodowej oparta na wykorzystaniu światła widzialnego, w przeciwieństwie do Wi-Fi, które wykorzystuje radiową część widma elektromagnetycznego. Technologia ta ma wiele zalet: światło nie zakłóca częstotliwości radiowych, co zapewnia kompatybilność LiFi z technologiami radiowymi (Wi-Fi, 3G, 4G itp.). Ponadto światło, w przeciwieństwie do fal radiowych, nie może przechodzić przez ściany, co zapewnia podział i bezpieczeństwo danych po obu stronach.


Materiał autorstwa: Jerry Huang, Starszy Dyrektor ds. Rozwoju Rynku Globalnego w Getac.

Skomentuj Skomentuj

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

- Reklama -

© 2017-2023 BrandsIT. Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
Zarządzaj swoją prywatnością
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}

Removed from reading list

Undo