1 stycznia Agnieszka Rynkowska dołączy do Zarządu T‑Mobile Polska jako Dyrektor Pionu B2B. Piotr Markowski natomiast będzie piastował stanowisko szefa Transformacji T‑Mobile Polska.
Agnieszka Rynkowska ma ponad 20-letnie doświadczenie w międzynarodowym biznesie. Przez ostatnie 5 lat związana była z Microsoft Sp. z o.o., gdzie pełniła funkcję Dyrektora Marketingu & Operacji i Członka Zarządu spółki, a wcześniej – Dyrektora ds. Strategii Biznesowej. Była również zatrudniona w Philips Lighting S.A. jako Dyrektor Marketingu w rejonie Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie odpowiadała za działalność na 17 rynkach. Wcześniej pracowała na różnych stanowiskach kierowniczych w Microsoft Sp. z o.o., Orange / PTK Centertel Sp. z o.o. i Ericsson Sp. z o.o.. Agnieszka Rynkowska posiada wykształcenie i doświadczenie zarówno w obszarze technologii, jak i zarządzania i marketingu. Ukończyła Politechnikę Warszawską, a także studia podyplomowe w WSZiM oraz The Chartered Institute of Marketing.
Jestem bardzo zadowolony, widząc, że dołącza do nas tak doświadczony lider. Wieloletnie doświadczenie Agnieszki Rynkowskiej w zakresie technologii i marketingu sprawia, że idealnie pasuje ona do naszego zespołu. Jestem pewien, że z Agnieszką na czele Pion B2B może wnieść się na jeszcze wyższy poziom – powiedział Andreas Maierhofer, prezes zarządu T‑Mobile Polska.
Od 9 miesięcy działalnością segmentu biznesowego T‑Mobile kieruje Dyrektor Pionu B2B Piotr Markowski, który będzie pełnił tę rolę do 31 marca, jednocześnie wspierając Agnieszkę Rynkowską w ciągu pierwszych trzech miesięcy jej obecności w spółce. Po 1 kwietnia Piotr Markowski obejmie nowoutworzone stanowisko Transformation Officera, odpowiedzialnego za budowę doskonałości operacyjnej firmy oraz uproszczenie jej procesów, co w konsekwencji umożliwi stały wzrost satysfakcji klientów z usług i jakości obsługi. Transformation Officer będzie raportował bezpośrednio do Prezesa Zarządu T‑Mobile Polska.
Branża IT, postrzegana jako awangarda postępu i merytokracji, w swoim rdzeniu skrywa głęboki…
Zarządzaj swoją prywatnością
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.