HPE prognozuje wzrost sprzedaży w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw w 2021 roku. Przemawia za tym rosnące zainteresowanie sektora MŚP inwestowaniem w IT, dzięki któremu firmy będą w stanie przyspieszyć cyfrową transformację, pozyskać cenne informacje z posiadanych danych, zwiększać komfort pracy oraz produktywność swoich zespołów. Tym samym, małe i średnie przedsiębiorstwa chcą nie tylko wzmocnić swoją konkurencyjność, lecz również sprawniej wyjść z pandemii.
„Globalna pandemia na zawsze już zmieniła sposób prowadzenia biznesu przez wszystkich uczestników rynku. Firmy MŚP z jednej strony najboleśniej odczuły skutki ‘lockdownów’, ale z drugiej strony bardzo szybko rozpoczęły dostosowywanie się do nowych realiów gospodarczo-społecznych. Widzimy to, obserwując wzrosty na rynku MŚP w Polsce i na całym świecie” – mówi Maciek Szcześniak, Vice Prezydent i Dyrektor Generalny odpowiedzialny za sprzedaż na globalnym rynku MŚP w HPE.
„Firmy MŚP muszą dostosować się do nowych realiów biznesowych wywołanych globalną pandemią. Klienci wyraźnie oczekują dużej elastyczności w dopasowywaniu się do ich bieżących potrzeb biznesowych. W obecnej sytuacji transformacja cyfrowa firmy realnie stanowi o jej przewadze nad konkurencją, jednocześnie wpływając na obniżenie kosztów oraz gwarantując ciągłość działania przedsiębiorstwa” – zauważa Adam Tomczak, Lider Sprzedaży do segmentu MŚP w HPE.
Przyspieszenie innowacji technologicznej sektora MŚP to nie tylko szansa na rozwój firm, ale zarówno konieczność, która otwiera nowe perspektywy biznesowe dla partnerów HPE. To właśnie z myślą o nich zrewidowane zostało podejście do sposobu oferowania szerokiego wachlarzu rozwiązań HPE.
„Od lutego br. uruchomiliśmy program ofert HPE FlexOffers. Szerokie portfolio produktów dostępne jest poprzez innowacyjny i prosty w obsłudze konfigurator iQuote. Z iQuote skorzystać może każdy dealer IT na stronach internetowych naszych autoryzowanych dystrybutorów (ALSO, AB, VERACOMP). Dzięki temu narzędziu, partnerzy mogą elastycznie konfigurować rozwiązania HPE i automatycznie uzyskiwać na nie dedykowane rabaty. Wysokość rabatu dla partnerów przyznawana jest w zależności od wybranych komponentów” – mówi Aneta Brońska, Lider Sprzedaży Dystrybucyjnej w HPE. „Jednocześnie partnerzy mogą śledzić naliczane punkty w ramach programu motywacyjnego Engage & Grow, które konwertowane są na sumy pieniężne” – dodaje Brońska.
Korzyści dla partnerów wynikające z programu FlexOffers od lutego 2021:
· Najbardziej korzystne ceny transakcyjne HPE z dynamicznie przyznawanymi rabatami;
· Oferty specjalne dostępne tylko przez FlexOffers;
· Łatwo dostosowywane, elastyczne konfiguracje;
· Krótkie terminy realizacji.
· Heat of the Market SKU, które są gotowe do wysyłki z magazynu dystrybucyjnego;
· Komfort użytkowania dzięki iQuote wraz z podglądem oszczędności, rabatów oraz zapasów magazynowych;
· Dostęp do kreatora rozwiązań, selektora konkurencyjnych cen oraz łatwego generowania ofert.
Dostosowane konfiguracje dostępne są w konkurencyjnych cenach i wysyłane bezpośrednio z magazynu dystrybutora, co skraca do absolutnego minimum czas realizacji zamówień. Ponadto, firma udostępnia wiele narzędzi dedykowanych dla partnerów biznesowych, takie jak: wirtualne szkolenia, odświeżona i poszerzona baza wiedzy oraz programy benefitowe tak, aby zapewnić partnerom utrzymanie tempa wzrostu w „zdalnej rzeczywistości”.