Brandsit
  • English
Powiadomienia Show More
  • PL
  • Świat
  • Aktualności
  • Rynek
  • Kanał
  • Technologie
  • Opinie
  • Dane
  • Legislacja i regulacje
  • Praca i kariera
  • Startupy i innowacje
BrandsitBrandsit
Search
  • Kategorie
    • Polska
    • Świat
    • Aktualności
    • Rynek
    • Kanał
    • Dane
    • Opinie
    • Technologie
    • Legislacja i regulacje
    • Praca i kariera
    • Startupy i innowacje
  • English
  • Redakcja
  • Reklama
Obserwuj
© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Aktualności

NAVITEL SH1000 PRO – uchwyt na smartfon z ładowaniem bezprzewodowym

Klaudia Ciesielska
11 lutego, 2020
1 Min
Udostępnij

Firma NAVITEL, dostawca wiodących rozwiązań dla kierowców prezentuje nowe akcesorium. Do regularnej oferty dołączył uchwyt samochodowy, model SH1000 PRO, z wbudowanym ładowaniem indukcyjnym.

NAVITEL SH1000 PRO to grawitacyjny uchwyt samochodowy z funkcją ładowania bezprzewodowego. Sprzęt należy zamontować na kratce nawiewu w aucie, korzystając z klipsu dołączonego do zestawu. Uchwyt rozpozna telefon automatycznie i otworzy ramię, którego maksymalna szerokość wynosi 82 mm. Przycisk sterujący umożliwia samodzielne ustawienie akcesorium. Maksymalna moc ładowania uchwytu indukcyjnego to 15W. Urządzenie zapewnia ochronę przed zwarciem i przegrzaniem. SH1000 PRO wyposażono w złącze USB-C, do którego możemy podłączyć ładowarkę o określonych parametrach: 5 V, 3 A; 9 V, 2 A; 12 V, 2 A; QC 2.0; QC 3.0.

Akcesorium może służyć jako uchwyt do telefonu bez funkcji ładowania bezprzewodowego. Specjalny kształt dolnego ramienia zaciskowego umożliwia podłączenie kabla bezpośrednio do smartfonu.

W zestawie z urządzeniem umieszczono: uchwyt montowany na kratkę nawiewu, nakrętkę mocującą, kabel USB typu C, instrukcję obsługi oraz kartę gwarancyjną. Szczegółowa specyfikacja produktu znajduje się na oficjalnej stronie internetowej producenta. NAVITEL SH1000 PRO jest już dostępny w regularnej sprzedaży i serwisie Allegro. Sugerowana cena – 159 złotych.

TEMATY:AllegroNAVITELSmartfon
Udostępnij
Facebook LinkedIn Copy Link Print

Biuletyn

Dołącz do najlepszego biuletynu w branży ICT!

Subskrybując Biuletyn Brandsit akceptujesz naszą politykę prywatności.

Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą albo katalog spam i potwierdź swoją subskrypcję.

microsoft, zmiany personalne
Microsoft

Microsoft Polska zacieśnia szyki. Cichocka i Albin wchodzą do zarządu

DDoS
Cloudflare

Wzrost ataków DDoS o 50% – czy Twoja firma jest gotowa na cybernetyczne tsunami?

Zobacz również

Intel
Intel

Intel stawia na jeden standard. Przyszłe układy Xeon 7 wyłącznie z 16 kanałami pamięci

Intel dokonał istotnej korekty w swojej mapie drogowej dla procesorów serwerowych, decydując się…

sztuczna inteligencja, llm
Sztuczna inteligencja

Syndrom “zaniku mózgu AI”. Nowe badanie pokazuje, jak śmieciowe dane degradują LLM-y

W wyścigu o coraz potężniejsze modele językowe, kluczowe pytanie o jakość danych treningowych…

ukraina
Google

Ukraina mówi “nie” OpenAI. Buduje suwerenne AI na infrastrukturze Google

Ukraina podjęła strategiczną decyzję o budowie własnego Dużego Modelu Językowego (LLM). Projekt, realizowany…

HPE Cray
HPE

HPE Cray łączy AI i HPC. Nowa generacja superkomputerów stawia na chłodzenie cieczą i architekturę wyboru

Hewlett Packard Enterprise zaprezentowało wczoraj (13 listopada) nową generację swoich rozwiązań superkomputerowych, stawiając…

laptop, AI PC
AI PC

AI PC: Rewolucja na biurku czy kosztowny gadżet? Jak mądrze odróżnić potrzebę od marketingu

Rynek komputerów osobistych od lat czekał na tak silny impuls. Znaleźliśmy go, a…

Jensen Huang, Intel, Nvidia
Nvidia

Nvidia traci Chiny. Huang: Blackwell nie dla Pekinu, H20 nikt nie chce

Jensen Huang, CEO Nvidia, ostatecznie rozwiał nadzieje na szybki powrót firmy na chiński…

Sprzedaż, Ai w sprzedaży b2b
Sprzedaż IT

Klient unika kontaktu. Dlaczego w 2026 roku AI w sprzedaży B2B to ratunek przed porażką

Tradycyjny model „relacyjny” w branży IT trzęsie się w posadach. Współcześni kupujący są…

CIo, CTo, kontra, versus
Sztuczna inteligencja

Zaskakujący ranking (nie)bezpiecznych modeli AI. Który asystent najłatwiej stanie się hakerem?

Generatywna sztuczna inteligencja przestała być technologiczną nowinką, a stała się standardowym narzędziem pracy.…

Brandsit
  • Redakcja
  • Reklama

© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
  • Zarządzaj opcjami
  • Zarządzaj serwisami
  • Zarządzaj {vendor_count} dostawcami
  • Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
  • {title}
  • {title}
  • {title}
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?