Związany z Newline Interactive od lipca 2020 Piotr Morko – po raz kolejny awansował w strukturach firmy. W nowej roli – European Marketing Managera – odpowiada obecnie za rozwój i realizację strategii marketingowej w całej Europie.
Zadania Piotra Morko zyskały bardziej strategiczny charakter i są związane z budowaniem i wdrażaniem spójnej wizji marketingowej w skali europejskiej. Konieczna jest tu synergiczna współpraca z zespołami marketingu, sprzedaży i wsparcia technicznego, spójna komunikacja i jednolity przekaz. Odpowiedzialność obejmuje koordynację działań lokalnych zespołów, partnerów i dystrybutorów w ramach jednej, spójnej strategii na rynkach europejskich.
„Jestem dumny, że mogę rozwijać się nie tylko w firmie, ale także razem z firmą. – informuje Piotr Morko European Marketing Manager, Newline Interactive – Jako Senior Marketing Manager odpowiadałem za realizację strategii marketingowej w Europie Środkowo-Wschodniej ze szczególnym wskazaniem na Polskę. Na ten czas – lata 2023- 2024 przypadł znaczny wzrost sprzedaży i marka Newline stała się numerem jeden wśród monitorów interaktywnych na terenie Polski. Awans jest dla mnie sygnałem, ze moja praca została doceniona, a firma obdarza mnie zaufaniem.”
Awans dla Piotra Morko oznacza rozszerzenie zakresu geograficznego z wybranych rynków na całą Europę. Wzrost kompetencji związanych z nadzorowaniem strategii europejskich. Koordynacja działań wielu zespołów, a także odpowiedzialność za spójny wizerunek marki na wszystkich rynkach.
Pasją Piotra Morko jest futbol amerykański, a obowiązki zawodowe będzie łączył z funkcją prezesa drużyny futbolu amerykańskiego, Lowlanders Białystok, którą zarządza od 2017 roku.