Polska firma technologiczna Funtronic została laureatem prestiżowej nagrody Digital Champions 2017. Innowacyjna podłoga interaktywna Magiczny Dywan okazała się bezkonkurencyjna w kategorii „Cyfrowy produkt/ usługa”. Organizatorem konkursu była Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji.
Ideą konkursu Digital Champions jest wyróżnienie firm odnoszących sukcesy w transformacji cyfrowej. Jury w swoich ocenach brało pod uwagę m.in. wprowadzenie innowacyjnych produktów na rynek oraz wdrażanie modeli biznesowych wykorzystujących możliwości jakie przynosi nowoczesna technologia. Przedsiębiorstwa rywalizowały w czterech kategoriach: Cyfrowy produkt/usługa, Cyfrowa transformacja, Cyfrowy ekosystem oraz Osobowość Cyfrowego Biznesu. Laureatem pierwszej kategorii została polska firma technologiczna Funtronic.
Międzynarodowa wizytówka
Jest to pierwsza tak prestiżowa nagroda, którą firma Funtronic otrzymała za swoją działalność. Organizatorzy w szczególności docenili technologię Magicznego Dywanu oraz potencjał biznesowy zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym.
Polska to bez wątpienia kraj, w którym technologie cyfrowe rozwijają się bardzo szybko. Stąd też, każdego roku wyróżniamy najbardziej wybijające się projekty oraz postacie, które mogą być wizytówką Polski na arenie międzynarodowej. Podłoga interaktywna Magiczny Dywan ma bez wątpienia szansę na odniesienie takiego sukcesu, ponieważ udowadnia, że można doskonale połączyć nowe technologie, aktywność ruchową oraz edukację lub rehabilitację – mówi prof. Piotr Płoszajski, członek jury konkursowego oraz kierownik Katedry Teorii Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej. – Mam nadzieję, że nagroda Digital Champions pozwoli wszystkim laureatom sięgnąć po kolejne sukcesy – dodaje Płoszajski.
Rekordowy rok
Zdobycie nagrody głównej w konkursie Digital Champions przez firmę Funtronic to już kolejne wyróżnienie w tym roku. Zaledwie miesiąc wcześniej spółka została wyróżniona znakiem jakości KidZone dla marek oferujących produkty o największym wkładzie w rozwój dzieci, a już latem firma ogłosiła rekordowe przychody.
Ten rok jest bardzo dobrym dla naszego biznesu – krótko komentuje Maciej Mazurkiewicz, Prezes firmy Funtronic. – Swój roczny cel biznesowy osiągnęliśmy już w lipcu, zwiększyliśmy udział eksportu do ponad 70 proc. ogółu sprzedaży, uruchomiliśmy nowe pakiety zgodnie z wcześniejszymi założeniami, a ponadto nasz produkt zostaje wyróżniony w prestiżowych konkursach branżowych. Jesteśmy zmotywowani do tego, aby przyszły rok był jeszcze lepszy. Już teraz mogę zdradzić, że planujemy zwiększyć swoją ekspansję zagraniczną o kolejne kontynenty – mówi Mazurkiewicz.
Magiczny Dywan to polskie urządzenie, które jako pierwsze na świecie zamienia edukację i rehabilitację w zabawę. Wykorzystanie interaktywnej formy, zachęcanie do aktywności fizycznej oraz do pracy w grupie to główne wyróżniki polskiej podłogi interaktywnej. Obecnie z polskiego urządzenia korzysta ponad 4000 ośrodków na całym świecie, m.in. w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Wielkiej Brytanii, Holandii, czy Ukrainie.
Rewolucja związana z GenAI na stałe wkroczyła do strategii biznesowych, stając się fundamentalnym…
Zarządzaj swoją prywatnością
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.