Szkolenia IT: wiedza IT warta ponad 70 mld dolarów

Natalia Zębacka
Natalia Zębacka - Redaktor Brandsit
2 min

Globalny rynek szkoleń IT osiągnął wartość 70,86 miliardów USD w 2020 roku, podaje Research and Markets w raporcie “IT Training Market: Global Industry Trends, SHare, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2021-2026”. Szkolenia w zakresie technologii informatycznych (IT) obejmują przekazywanie wiedzy i umiejętności związanych z opracowywaniem, stosowaniem, wdrażaniem, projektowaniem i zarządzaniem systemami komputerowymi. Wraz z rosnącym stosowaniem najnowszych technologii przez organizacje na całym świecie, szkolenia informatyczne stały się niezbędne dla firm, aby mogły efektywnie prowadzić swoją działalność. Odpowiednie szkolenie informatyczne przygotowuje firmę do efektywnego zarządzania danymi i zasobami oraz zwiększa wydajność i produktywność pracowników.

Wraz z rosnącą popularnością smartfonów i inteligentnych urządzeń do noszenia, wiele firm i użytkowników coraz częściej decyduje się na szkolenia w zakresie technologii mobilnych. Pomaga to uczestnikom szkoleń uzyskać dostęp do informacji w dowolnym miejscu i czasie na urządzeniach mobilnych. Ponadto, stale rozwijająca się technologia i rosnące potrzeby biznesowe wymagają regularnych programów szkoleniowych dla pracowników, aby pomóc im zrozumieć najnowsze osiągnięcia na rynku. Ma to również pozytywny wpływ na rynek. Wcześniej szkolenia korporacyjne zwiększały znaczne wydatki dla organizacji.

Firmy mogą jednak teraz zaoszczędzić na kosztach i wydatkach, zapewniając swoim pracownikom szkolenia informatyczne za pomocą metod e-learningowych. Ponadto, rządy i organy publiczne również formułują polityki i dokonują inwestycji, aby ułatwić rozwój technologii edukacyjnych i metod e-learningu. Doprowadziło to do wzrostu zapotrzebowania na wiedzę i umiejętności w zakresie informatyki, zarówno uczniów, jak i nauczycieli. Patrząc w przyszłość, oczekuje się, że globalny rynek szkoleń IT będzie wykazywał umiarkowany wzrost w ciągu najbliższych pięciu lat.

źródło: Research and Markets
Udostępnij
- REKLAMA -