T-Mobile, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, udostępnił użytkownikom Heyah 01 usługę potwierdzania tożsamości online – mojeID od Krajowej Izby Rozliczeniowej. Dzięki niej zakup oferty subskrypcyjnej Heyah 01 jest jeszcze prostszy i wygodniejszy.
Dzięki współpracy T-Mobile i KIR, usługa mojeID umożliwiająca weryfikację tożsamości w sposób całkowicie zdalny, została wdrożona w branży telekomunikacyjnej. To kolejny sektor – po energetycznym, medycznym i ubezpieczeniowym – który dostrzega, jak istotna jest cyfrowa identyfikacja klientów. Pomaga ona m.in. w przyspieszaniu i usprawnianiu procesów związanych z obsługą klienta i zarządzaniem dokumentami. T-Mobile i KIR zapowiadają dalsze rozszerzanie współpracy.
Heyah to marka należąca do T-Mobile Polska. W lipcu tego roku firma uruchomiła subskrypcyjną wersję oferty – Heyah 01, oferując klientom korzystanie z usług co drugi miesiąc za darmo. To jedyne takie rozwiązanie w Polsce. Wprowadzenie mojeID w procesie zakupu oferty Heyah 01 to jeszcze większa wygoda dla klientów. Pozwala na potwierdzenie tożsamości online w sklepie internetowym Heyah i wygodniejszy sposób odbioru karty SIM, np. w paczkomacie.
– Dzięki współpracy KIR i T-Mobile, teraz także klienci branży telekomunikacyjnej będą mogli skorzystać z wygody zdalnego potwierdzania tożsamości za pomocą mojeID. To rozwiązanie eliminuje konieczność wizyty w salonie czy kontaktu z kurierem, przy zachowaniu wymogów „Ustawy Prawo Telekomunikacyjne”. Ostatnie miesiące pokazały jak ważna – i dla klientów i dla usługodawców – jest możliwość efektywnego funkcjonowania online. Pionierskie w sektorze wdrożenie, zrealizowane przez T-Mobile, z pewnością okaże się znaczącym ułatwieniem dla klientów – mówi Piotr Alicki, prezes Zarządu KIR.
Dostarczana przez KIR usługa pozwala na zdalną weryfikację tożsamości, umożliwiając klientom szybki i wygodny sposób identyfikowania się na stronach dostawców usług. mojeID jest jedynym w Polsce komercyjnym rozwiązaniem, które spełnia unijne kryteria prawne dla narzędzi weryfikacji tożsamości, dlatego może być stosowana w sektorze prywatnym i publicznym.
– Wygoda i bezpieczeństwo to elementy, na które kładziemy największy nacisk przy tworzeniu usług dla klientów T-Mobile. Nie inaczej jest w przypadku innowacyjnych usług zewnętrznych podmiotów, którym stale i z uwagą się przyglądamy. Bardzo cieszę się, że w tym wyjątkowo wymagającym dla użytkowników czasie udało się nam wdrożyć rozwiązanie mojeID. Dzięki niemu dajemy naszym klientom możliwość wyeliminowania kontaktu osobistego w procesie zakupowym, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa danych i szybkiego dostarczenia usług. Jako pierwsi z tego rozwiązania mogą skorzystać klienci Heyah 01, naszej najnowszej oferty wyróżniającej się zastosowaniem cyfrowych i innowacyjnych rozwiązań – podkreślił Andreas Maierhofer, prezes zarządu T-Mobile Polska.