Carbon Black

Mondelez inwestuje 40 mln USD w AI. Koszty marketingu mają spaść o 50 proc.

Koncern Mondelez inwestuje ponad 40 milionów dolarów w autorskie narzędzie generatywnej AI, rozwijane we współpracy z Publicis i Accenture, aby…

IBM X-Force – bezpieczeństwo w rękach ekspertów

Mijający rok 2021 zapisze się w pamięci wielu osób jako czas utrwalania się zmian wywołanych globalną pandemią, pracy…

VMware idzie za ciosem po przejęciu Carbon Black

Czas postawić na głowie cały model cyberbezpieczeństwa. Czas na kompleksowe, wbudowane w infrastrukturę zabezpieczenia – mówił podczas konferencji…

Jak bezpiecznie kupować online?

Black Friday, który w tym roku wypada 29 listopada, rozpoczyna na dobre gorączkę świątecznych zakupów. Jest to nie…

Cyberprzestępcy nie odpuszczą nawet Mikołajowi

Święta to czas wzmożonej aktywności nie tylko złodziei kieszonkowych, ale także cyberprzestępców. Coraz więcej prezentów kupujemy bowiem w…