Europejska Agencja Kosmiczna

Mondelez inwestuje 40 mln USD w AI. Koszty marketingu mają spaść o 50 proc.

Koncern Mondelez inwestuje ponad 40 milionów dolarów w autorskie narzędzie generatywnej AI, rozwijane we współpracy z Publicis i Accenture, aby…

Creotech i ESA rozwijają projekt CAMILA – cztery satelity do 2029 roku

Creotech Instruments rozszerza współpracę z Europejską Agencją Kosmiczną, zwiększając wartość kontraktu w projekcie CAMILA do ponad 59 mln…

CloudFerro w projekcie Europejskiej Agencji Kosmicznej

CloudFerro, firma specjalizująca się w innowacyjnych usługach przetwarzania w chmurze, dostarcza usługi eksperckie dotyczące technologii chmury obliczeniowej w…

Sztuczna inteligencja na pokładzie satelitów

Przyspieszają innowacje w zakresie obserwacji Ziemi. To już nie tylko satelity, które monitorują i przesyłają dane. Po udanym uruchomieniu ɸ-sat-1 –…

Obrazowanie satelitarne

Już 4 na 5 powodzi w Europie monitorowanych jest za pomocą satelitów, a aplikacje informujące o zanieczyszczeniu powietrza…

10 największych zagrożeń dla biznesu wg Gartnera

Nieustający rozwój technologii przynosi nowe ryzyka dla prowadzenia działalności gospodarczej. Firma analityczna Gartner zdiagnozowała dziesięć obszarów, na które…