HFR

Mondelez inwestuje 40 mln USD w AI. Koszty marketingu mają spaść o 50 proc.

Koncern Mondelez inwestuje ponad 40 milionów dolarów w autorskie narzędzie generatywnej AI, rozwijane we współpracy z Publicis i Accenture, aby…

Sony prezentuje udoskonalone produkty profesjonalne

Sony zaprezentowało nowe rozwiązania i produkty, które powstały we współpracy z branżą medialną, by ułatwiać urzeczywistnianie twórczych wizji. Najważniejsze z nich…

TVN24 pierwszą telewizją, która wdraża kamery Sony PXW-Z750

TVN24 jako pierwszy na świecie otrzymał kamkordery 4K Sony PXW-Z750. 10 nowych kamer pozwoli przygotować infrastrukturę do zaawansowanych…

ZIPSEE: Niemal gotowi na wdrożenie TV naziemnej 2. generacji

Niemal 7 mln odbiorników telewizyjnych na 11,5 mln sprzedanych w ostatnich pięciu latach w Polsce umożliwia już odbiór…

Raport Cyfrowej Polski: Naziemna telewizja drugiej generacji

Niemal 7 mln odbiorników telewizyjnych na 11,5 mln sprzedanych w ostatnich pięciu latach w Polsce umożliwia już odbiór…

Tryb HFR w kamerze Sony VENICE

Firma Sony poinformowała o wydaniu kolejnej wersji wewnętrznego oprogramowania (firmware)  kamery filmowej VENICE. Uaktualnienie to rozszerzy możliwości kamery o nagrywanie…

Nowy kamkorder Sony FS5 II: więcej możliwości dla twórców

Firma Sony rozwija ofertę produktów z dużym przetwornikiem obrazu, wprowadzając nowy kamkorder kompaktowy XDCAM FS5 II (sam korpus: PXW-FS5M2, zestaw…

Sony na targach NAB 2018: profesjonalne rozwiązania dla mediów

Podczas targów NAB 2018 firma Sony prezentuje technologie i produkty do pracy z materiałami HD, 4K, 8K, High Dynamic Range…