Reprograf

Mondelez inwestuje 40 mln USD w AI. Koszty marketingu mają spaść o 50 proc.

Koncern Mondelez inwestuje ponad 40 milionów dolarów w autorskie narzędzie generatywnej AI, rozwijane we współpracy z Publicis i Accenture, aby…

Michał Kanownik: sektor cyfrowy będzie odgrywał kluczową rolę także po pandemii

W 2021 r. polską branżę cyfrową i nowoczesnych technologii czekają istotne regulacje, od których kształtu będzie zależeć dalszy…

15 lat Cyfrowej Polski. Jak zmieniła się branża IT w ostatnich kilkunastu latach?

Upływa 15 lat od momentu powstania Związku Cyfrowa Polska. Dla historii cyfryzacji Polski 15 lat to prawdziwa przepaść.…

HPE nowym członkiem ZIPSEE

Związek Cyfrowa Polska wzmacnia grono swoich członków o firmę technologiczną HPE. „Cyfrowa Polska” to organizacja największych pracodawców sektora…

Branża cyfrowa Grupy Wyszehradzkiej apeluje do rządów i KE o reformę opłaty reprograficznej

Branża cyfrowa i nowoczesnych technologii z Polski, Czech, Słowacji i Węgier – Digital V4 – zaapelowała do rządów…

Reprograf i Grafikus połączyły siły

Spółki Reprograf SA i Grafikus Systemy Graficzne Sp. z o.o. zakończyły proces fuzji, w wyniku której powstała nowa…

Branża elektroniczna: Trzeba zwiększyć transparentność OZZ-ów

Związek Cyfrowa Polska pozytywnie odnosi się do przyjętego przez rząd projektu ustawy o zbiorowym zarządzaniu prawami autorskimi i…