Zarządzanie

- REKLAMA -

Jak ratować biznes przed ucieczką klientów?

Natalia Zębacka

Jeżeli obsługa konsumenta nie kontaktuje się natychmiast ze swoimi konsumentami, to traci natychmiast 90% klientów.…

Typowe błędy managerów, czyli jak (nie)zarządzać zespołem?

Natalia Zębacka

Rola managera w firmie jest kluczowa dla efektywności organizacji i zadowolenia pracowników. Menedżerowie są odpowiedzialni…

Zmiana to nowa norma – przekształć niepewność w możliwości

Natalia Zębacka

W czasach kiedy jedyną pewną rzeczą jest zmiana, liderzy muszą zdobywać zupełnie nowe kompetencje, aby…

Grywalizacja w firmie jako usługa? Czemu nie?

Natalia Zębacka

Eksperci od zamieniania nudnych procesów w ciekawą, wciągającą zabawę, udostępnili właśnie w Azure Marketplace jako…

Rola kobiet w nowoczesnym biznesie – efektywne relacje i skuteczne przywództwo

Dominika Kowalczyk

Z raportu GEM nt. przedsiębiorczości kobiet wynika, że globalny wskaźnik przedsiębiorczości rośnie szybciej wśród kobiet…

Mniej upadłości, ale więcej restrukturyzacji – biznesowe podsumowanie 2022 roku

Klaudia Ciesielska

Liczba upadłości w polskim biznesie spadła w 2022 r. o 11%. Trzy sektory gospodarki, w…

Siła tradycji w biznesie. Nie zapominaj o dokonaniach przodków

Dziś przedsiębiorcy stawiają na rozwój nowoczesnych technologii, budowanie informatycznego zaplecza swoich firm. Tymczasem warto także…

5 mitów na temat pracy hybrydowej

Izabela Myszkowska

W niedawnej publikacji IDC zatytułowanej Empatyczne przywództwo na rzecz hybrydowej pracy przyszłości, IDC analizuje drogę…

Współgranie technologii i biznesu – wyzwanie dla zarządów firm w Polsce i na świecie

Klaudia Ciesielska

Choć 85 proc. prezesów ocenia, że ich firmy w okresie pandemii przyspieszyły digitalizację, badanie przedstawicieli…

Zarządzanie chaosem czy chaos w zarządzaniu?

Izabela Myszkowska

W sierpniu Grupa Azoty SA, której największym właścicielem jest Skarb Państwa, potaniała o ponad 1…

Połącz się z nami

- REKLAMA -