Toyota Bank udostępnił płatności Google Pay

Toyota Bank Polska wprowadził do swojej oferty usługę Google Pay. Dzięki temu, klienci posiadający dowolną kartę płatniczą wydaną przez Toyota Bank mogą w łatwy i szybki sposób dokonać zakupów przy pomocy telefonu. Po wdrożeniu nowego systemu bankowości internetowej i mobilnej autoryzacji, to kolejny  krok w kierunku rozwoju  usług związanych z mobilnością.

Klienci Toyota Bank, mogą teraz szybko, wygodnie i bezpiecznie płacić telefonem za pomocą aplikacji Google Pay. Umożliwia ona zarówno płatności zbliżeniowe w punktach handlowo-usługowych, jak i zakupy internetowe – zamiast podawać dane do płatności, można błyskawicznie zapłacić kartą w usłudze Google Pay  na urządzeniu mobilnym.

Koncentrujemy się na wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań ułatwiających Klientom korzystanie z naszych produktów. Wprowadzanie usług płatności mobilnych, jest naturalną reakcją na trendy związane z digitalizacją usług bankowych oraz wpisuje się w obecne zalecenia rezygnacji z płatności gotówkowych, na rzecz zbliżeniowych – mówi Bartosz Suchecki, Kierownik Wydziału Rozwoju Produktów Bankowych w Toyota Bank Polska. – Z uwagi na większy udział w rynku urządzeń z systemem Android, w pierwszej kolejności zdecydowaliśmy się na Google Pay. Jednak już niebawem udostępnimy także usługę Apple Pay. Jednocześnie, będziemy rozwijać naszą autorską aplikację Tankuj Korzyści, do której planujemy dodać możliwość płatności za bilety komunikacji miejskiej, parkingi, autostrady oraz inne usługi związane z mobilnością – dodaje.

Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.