• Reklama
  • Zakładki
  • Kastomizacja
  • Newsletter
BrandsIT
POWIADOMIENIA Pokaż więcej
Najnowsze
44499915 44499905 BZxBZ
Orlen: kontrakt na dostawy ropy ze wschodu przestanie być realizowany w momencie wprowadzenia kolejnych sankcji
Pieniądze Polityka Polska
44499407 44499395 BZxBZ
Mieszkanie w pobliżu zieleni wpływa na skład mleka matki
Polska Work&Life
44499403 44499388 BZxBZ
Alpiniści zbierają szyszki z okazałych sosen w Puszczy Piskiej
Polska Work&Life
44499398 44499334 BZxBZ
Schreiber: w tym tygodniu komunikat, jak zostaną obniżone ceny biletów na kolei
Pieniądze Polska
44499397 44499326 BZxBZ
Mazowieckie: w 2022 r. spadła liczba oddanych do użytku nowych mieszkań, podobnie może być w tym roku
Polska
  • Biznes
  • Pieniądze
  • Rynki
  • Polityka
  • Technologia
  • Eco
  • Work&Life
  • MAGAZYN
  • Opinie
Czytasz: Wielkie formaty są OK – ale umiemy też robić mniejsze!
Aa
BrandsITBrandsIT
  • Technologia
  • Biznes
  • Branża IT
  • Świat
  • Pieniądze
    • Inwestycje
    • Kryptowaluty
    • NFT
    • Praca
  • Polityka
    • Polska
    • Europa
    • Świat
  • Technologia
    • Startup
    • Cyberbezpieczeństwo
    • Rozwiązania
    • Gaming
    • Tech Biznes
  • Eco
    • Czysta energia
    • Pogoda i nauka
    • Pojazdy elektryczne
    • Polityka klimatyczna
  • Work&Life
    • W pracy
    • Miasto
    • Nauka
    • Rozrywka
    • Moda
  • Biznes
    • Branża IT
    • Branża deweloperska
    • Branża przemysłowa
    • Branża transportowa
    • Podatki i koszty
Follow US
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
© 2017-2022 BrandsIT. Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
BrandsIT > Magazyn BrandsIT Luty 2022 > Wielkie formaty są OK – ale umiemy też robić mniejsze!
Magazyn BrandsIT Luty 2022

Wielkie formaty są OK – ale umiemy też robić mniejsze!

Piotr Morko 12 miesięcy temu 4 min czytania
Udostępnij
4 min czytania
fortinet microsoft
Udostępnij

Dziś przerzucanie pudełek to trochę za mało.  Oczywiście najprościej jest powielić sprawdzone wzorce. Wprowadzić lekkie modyfikacje i dostarczyć urządzenie podobne do oferowanych wcześniej. To robimy bardzo dobrze i cały czas pracujemy nad ulepszeniem naszej oferty oraz dopasowaniem jej do potrzeb naszych klientów. Ważne jest jednak, aby wyróżniać się na tle konkurencji, jednocześnie dostarczając rozwiązania, których oczekują klienci. W biznesie jest to kluczowe, by słuchać rynku i rozumieć potrzeby odbiorców. 

Dziś wiemy, że pewna jest jedynie zmiana. Nie chciałbym tu za dużo mówić o pandemii, ale niewątpliwie zmieniła ona funkcjonowanie biznesu czy edukacji i nie jesteśmy na to obojętni. Nasze rozwiązania były zawsze tworzone z myślą o tym, jak ułatwić ludziom współpracę, komunikację czy też pomagać w różnych sytuacjach. Mam tu na myśli różne modele pracy: standardowy – w biurach czy w szkole, hybrydowy (mieszany)  czy też tryb zdalnym. Wszystkie formuły pracy z naszymi monitorami są możliwe i bardzo wygodne.

“Musimy nadążać za zmianami, potrzebami i myśleć o ergonomii i wygodzie w miejscu pracy, które często jest… w domu.”

Pojawiły się jednak wymagania, których dotychczas nie było. Do kodeksów trafiają regulacje związane ze zdalną pracą.  Ludzie zaczęli korzystać z technologii, których wcześniej nie doceniali lub nie mieli świadomości  ich istnienia. Musimy nadążać za zmianami, potrzebami i myśleć o ergonomii i wygodzie w miejscu pracy, które często jest… w domu. Dla naszej firmy i filozofii, którą wyznajemy nie jest to nowość, aczkolwiek należy pamiętać, że zawsze można robić coś lepiej.

Mówiąc o tym, co można robić lepiej, mam na myśli dywersyfikację rozwiązań i szukanie nowych formatów naszych monitorów. Newline Interactive jest producentem wielkoformatowych monitorów interaktywnych. W  dobie pandemii stało się oczywiste, że nikt raczej nie zabierze takiego urządzenia do domu i nie będzie tam z niego korzystał. Jest znakomite do pracy w biurze, w szkole oraz w modelu hybrydowym. Dobrze imituje spotkania dzięki wielkim formatom. Manager, który chciał wygodnie pracować z biura oczywiście doceniał benefity. Ale to ciągle było dla nas za mało

Stanęliśmy więc przed globalną potrzebą zmniejszenia monitora i dopasowania go do potrzeb klienta. Mogę śmiało stwierdzić, że udało się nam stworzyć bardzo ciekawy produkt.

U podłoża legło doświadczenie w pracy z laptopem. Uciążliwość głośnego i ciągle włączającego się wentylatora. Mały format matrycy, na której udostępniane treści okazały się słabo widoczne. Pisanie myszką po ekranie – dramat, który zaowocował popytem na tablety graficzne.  Słaba jakość dźwięku i obrazu. Konieczność dokupowania peryferii…

Newline

Z tego wszystkiego narodził się monitor FLEX. Czyli połączenie dużej – ale niewielkiej – przestrzeni roboczej (27 cali). Znakomitej jakości obrazu – 4K UHD. Kamery, mikrofonów i głośników, które w temacie wideokonferencji  dają efekt fachowo określany – „brzytwa”. No i to co potrafimy robić najlepiej – czyli dotykowa obsługa. Powstał – jako spełnienie marzeń zdalnego pracownika. Doskonały dla nauczycieli i wykładowców, świetny dla uczniów. Uważamy, że wpisuje się też w trend małych pokoi spotkań – takich 2-4 osobowych. 

Newline FLEX należy docenić przede wszystkim za jakość i właściwości, których celem jest pomoc użytkownikowi w jego codziennych zadaniach. Proszę mi uwierzyć – nie znam osoby, która po kontakcie z tego typu urządzeniem z chęcią wraca do pracy ze standardowym zestawem – czyli laptopem lub komputerem ze zwykłym monitorem. 

Myślę, że Newline znalazł sposób na zaspokojenie potrzeb użytkowników w zmieniającej się rzeczywistości. Czuwając nad ergonomią, wydajnością i efektywnością – nie zapominając przy tym o wygodzie. Bo to jest ten magnes, który przyciąga użytkownika. 

Skomentuj Skomentuj

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

- Reklama -

© 2017-2023 BrandsIT. Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
Zarządzaj swoją prywatnością
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}

Removed from reading list

Undo