Zalety sprzedaży na Amazon

Amazon to jedna z największych platform handlowych na świecie. Każdego miesiąca aż 170 milionów unikalnych klientów dokonuje na niej zakupów. To imponujące wyniki sprawiające, że coraz więcej firm rozważa umieszczenie swych produktów na platformie i sprzedaż na Amazon. Dlaczego jeszcze warto to zrobić?

Duże możliwości sprzedażowe

Sprzedaż na Amazon daje dostęp do milionów klientów z całego świata. Portal zawiera bazę ponad 300 milionów aktywnych kont klientów i ponad 170 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie. Nawiązując współpracę z Amazonem, każdy sprzedawca zyskuje zatem możliwość pozyskania ogromnej grupy klientów nie tylko z Polski, ale również innych krajów. To bardzo prosty sposób na zyskanie nowych klientów – znacznie łatwiejszy niż tradycyjna droga pozyskania odbiorców. W przypadku założenia zwykłego sklepu internetowego każdy właściciel musi liczyć się z długotrwałym, czasochłonnym i bardzo kosztownym procesem promowania marki i pozyskiwania odbiorców. Zarówno wydatki, jak i czas oraz ilość pracy potrzebnej do wypromowania sklepu można w istotny sposób zniwelować, decydując się właśnie na współpracę z Amazonem.

Renoma marki

Amazon to znana na całym świecie platforma sprzedażowa. Jej renoma sprawia, że serwis cieszy się zaufaniem wśród odbiorców. Decydując się na sprzedaż na Amazon, każdy detalista automatycznie zyskuje zaufanie i wiarygodność. Obietnica doskonałej obsługi i wysokiej jakości produktów dostępnych na Amazon skłania wielu klientów do zakupu produktów z ich strony internetowej.

Niskie koszty marketingowe

Amazon każdego dnia przyciąga miliony klientów do witryny. W zależności od rodzaju sprzedawanego produktu i konkurencji sprzedawca może rozpocząć sprzedaż na Amazon już od pierwszego dnia swej obecności na platformie, bez wykonywania znaczących działań marketingowych i wydawania na nie dużych środków.

Międzynarodowa ekspansja

Sprzedaż na Amazon daje łatwy dostęp do klientów z całego świata. Umożliwia handel na różnych rynkach. Zdobycie konsumentów z innych krajów tradycyjnymi sposobami jest bardzo trudne – wymaga stworzenia obcojęzycznej wersji sklepu internetowego, zatrudnienia osób do jego obsługi, poznania i spełnienia wymagań prawnych związanych z handlem w danym kraju itp. Sprzedawanie na Amazonie jest znacznie łatwiejsze. Dzięki platformie każdy detalista może szybko sprawdzić, czy jego produkty przemawiają do odbiorców na całym świecie. Wystarczy stworzyć aukcję na lokalnym rynku. W ten sposób można ominąć kłopoty i trudności związane z lokalną logistyką, systemami płatności czy innymi operacjami.

Artykuł sponsorowany

TEMATY:
Udostępnij
Leave a Comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *