Play przygotował specjalne video promujące gaming

Newsroom BrandsIT

Play już od kilku lat aktywnie uczestniczy w większości gamingowych eventów w Polsce – wspiera Polską Ligę Esportową, patronuje m.in. takim wydarzeniom jak Poznań Game Arena oraz czynnie współpracuje z najważniejszymi gamingowymi twórcami.

Tym razem do współpracy zostali zaproszeni Izak, Nervarien, Karolek, Manoyek, MKRR oraz Rezi, Blowek, Mandzio, Leh, Gimper, Sitrox, Kajko, JDabrowsky i Jcob. Stworzono video, którego premiera odbyła podczas targów PGA.

Połączenie sił YouTuberów zaowocowało emocjonalnym spotem, który przedstawia prawdziwe oblicze gamingu i sposób w jaki gracze przeżywają każdą prowadzoną rozgrywkę.

Na planie video spotkało się kilkunastu najważniejszych gamingowych twórców. To ludzie, którzy dzięki ciężkiej pracy i poświęceniu osiągnęli  sukces. Zadaliśmy sobie pytanie czym dla nich są gry, jak je przeżywają? Właśnie to pokazaliśmy w materiale, tym samym udowadniając, że marka Play rozumie graczy. – powiedział Maciej “SAWIK” Sawicki

Video produkcji Play przekazuje odbiorcom, że społeczność gamerów w bardzo poważny i emocjonalny podchodzi do wykonywanych zadań. Wszystkie rozegrane turnieje to nie tylko dobra zabawa, ale coś więcej. Twórcy zaangażowani w video należą do społeczności, dla której gry komputerowe i sporty elektroniczne to przede wszystkim treningi oraz pasja.

Sieć Play ukazała czołowych twórców YouTube’owych z lekkim przymrużeniem oka. Każdy z nich wystąpił w spocie wraz z atrybutami charakterystycznymi dla gry, którą reprezentuje. Całość była konsultowana z nimi już przy tworzeniu scenariusza.

Premiera najnowszego spotu z influencerami odbyła się podczas Poznań Game Arena 2018. Dzięki temu wszyscy gracze i fani internetowych twórców mogli uczestniczyć wraz ze swoimi idolami w tym wyjątkowym wydarzeniu.

Udostępnij
Leave a Comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *