W styczniu 2018 roku ABC Data wypracowała 374 mln PLN szacunkowych, skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wobec 365 mln PLN osiągniętych w styczniu 2017 roku. Dystrybutor zwiększył sprzedaż zarówno w kraju jak i zagranicą.
W styczniu bieżącego roku ABC Data zwiększyła przychody ze sprzedaży na większości rynków, na których jest bezpośrednio obecna. Największy, łącznie 49 proc. wzrost sprzedaży r/r ABC Data osiągnęła w krajach bałtyckich: na Litwie, Łotwie i w Estonii. W Rumunii był to wynik 31 proc. w górę oraz na Słowacji 22 proc. Pod względem struktury przychodów w podziale na poszczególne kategorie produktowe, w styczniu br. ABC Data zanotowała największy wzrost sprzedaży w grupie serwerów, komponentów, notebooków, a także urządzeń peryferyjnych i hardware sieciowego.
W stosunku do poprzedniego miesiąca (grudzień 2017 roku) przychody firmy skurczyły się o ponad 200 mln. Biorąc jednak pod uwagę sezonowość branży, przy czym najlepszymi pod względem sprzedażowym są ostatnie miesiące roku, wielkość różnicy nie jest zadziwiająca.
ABC Data podaje, że siły firmy będą lokowane w koncentracji na kluczowych obszarach rozwoju w 2018 roku tj. e-commerce, VAD, cloud i mobile. W całym 2017 roku ABC Data osiągnęła ponad 4,6 mld PLN przychodów ze sprzedaży. Publikację wyników finansowych za 2017 rok Spółka zaplanowała na 5 kwietnia 2018 roku.