• Reklama
  • Zakładki
  • Kastomizacja
  • Newsletter
BrandsIT
POWIADOMIENIA Pokaż więcej
Najnowsze
44499915 44499905 BZxBZ
Orlen: kontrakt na dostawy ropy ze wschodu przestanie być realizowany w momencie wprowadzenia kolejnych sankcji
Pieniądze Polityka Polska
44499407 44499395 BZxBZ
Mieszkanie w pobliżu zieleni wpływa na skład mleka matki
Polska Work&Life
44499403 44499388 BZxBZ
Alpiniści zbierają szyszki z okazałych sosen w Puszczy Piskiej
Polska Work&Life
44499398 44499334 BZxBZ
Schreiber: w tym tygodniu komunikat, jak zostaną obniżone ceny biletów na kolei
Pieniądze Polska
44499397 44499326 BZxBZ
Mazowieckie: w 2022 r. spadła liczba oddanych do użytku nowych mieszkań, podobnie może być w tym roku
Polska
  • Biznes
  • Pieniądze
  • Rynki
  • Polityka
  • Technologia
  • Eco
  • Work&Life
  • MAGAZYN
  • Opinie
Czytasz: Action podał wyniki za 3 kwartał. “Jesteśmy konsekwentni”
Aa
BrandsITBrandsIT
  • Technologia
  • Biznes
  • Branża IT
  • Świat
  • Pieniądze
    • Inwestycje
    • Kryptowaluty
    • NFT
    • Praca
  • Polityka
    • Polska
    • Europa
    • Świat
  • Technologia
    • Startup
    • Cyberbezpieczeństwo
    • Rozwiązania
    • Gaming
    • Tech Biznes
  • Eco
    • Czysta energia
    • Pogoda i nauka
    • Pojazdy elektryczne
    • Polityka klimatyczna
  • Work&Life
    • W pracy
    • Miasto
    • Nauka
    • Rozrywka
    • Moda
  • Biznes
    • Branża IT
    • Branża deweloperska
    • Branża przemysłowa
    • Branża transportowa
    • Podatki i koszty
Follow US
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
© 2017-2022 BrandsIT. Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
BrandsIT > Biznes > Branża IT > Action podał wyniki za 3 kwartał. “Jesteśmy konsekwentni”
Branża IT

Action podał wyniki za 3 kwartał. “Jesteśmy konsekwentni”

Izabela Myszkowska 2 miesiące temu 3 min czytania
Udostępnij
3 min czytania
wykres, giełda, koniunktura, BoomBit, Wall Street, VMware, boś
Udostępnij

29 listopada br. GK ACTION S.A. przedstawiła wyniki finansowe za trzeci kwartał 2022 r. W  omawianym okresie firma utrzymała wysoką marżę, która ukształtowała się na poziomie 8,61%. Przychody w analizowanym kwartale wyniosły 577 101 tys. zł, co w zestawieniu z przychodami za okres porównawczy na poziomie 541 534 tys. zł daje wzrost o 35 567 tys. zł. EBITDA za trzeci kwartał 2022 r. wyniosła 12 664 tys. zł, a zysk 12 213 tys. zł.

Trzeci kwartał 2022 r był czasem dopracowania strategii, która będzie odpowiedzą na nadchodzącą recesję. GK ACTION S.A. zoptymalizowała procesy, podniosła poziom kontroli kosztowej, zwiększyła efektywność. Jednocześnie, w omawianym okresie spółka zainwestowała w nowe projekty związane z rozwojem biznesu w obszarze e-commerce B2B i B2C.

Jesteśmy konsekwentni w swoich działaniach. Naszym zdaniem, realizowana strategia da opór nadciągającej recesji. Dlatego cały czas rozwijamy sprzedaż poprzez Internet w różnych modelach współpracy z partnerami B2B bądź bezpośrednio w biznesie B2C. Trzeci kwartał 2022 natomiast, w części sprzedaży produktów zaawansowanych, realizowanych przez Action Business Center był czasem przygotowania się do rozmaitych szkoleń dla klientów B2B, które obecnie realizujemy – podkreśla Piotr Bieliński, Prezes Zarządu ACTION S.A. 

GK ACTION S.A. w omawianym okresie dalej rozwijała nowe grupy produktowe, by uczynić swój biznes, a zarazem przyszłe wyniki finansowe, jeszcze stabilniejszymi.

Trzeci kwartał to kontynuacja pracy nad modelem organizacji, która dzięki wielobranżowej ofercie będzie opierała się sezonowości. Stąd wdrażanie coraz to nowych kategorii produktowych i zaawansowanej analityki. Jesteśmy przekonani, że mocno zdywersyfikowane i ciekawe portfolio połączone z łatwą integracją systemów w kraju i poza naszymi granicami to klucz do sukcesu dla naszych partnerów – podsumowuje Sławomir Harazin, Wiceprezes Zarządu ACTION S.A.      

Wybrane dane finansowe GK ACTION S.A. za trzeci kwartał 2022 r.:

 

Q3

narastająco

tys. zł

Q3 2022

Q3 2021

zmiana rdr

%

Q1-Q3 2022

Q1-Q3 2021

zmiana rdr

%

Przychody

577 101

541 534

35 567

6,6%

1 692 364

1 600 718

91 646

5,7%

Koszty operacyjne

39 610

33 211

6 399

19,3%

114 282

93 339

20 943

22,4%

EBITDA

12 664

15 726

-3 062

–

39 640

89 558

-49 918

–

Zysk netto

12 213

10 355

1 858

–

29 972

72 660

-42 688

–

Skomentuj Skomentuj

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

- Reklama -

© 2017-2023 BrandsIT. Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
Zarządzaj swoją prywatnością
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}

Removed from reading list

Undo