Aplikacja asystenta cyfrowego Infor AI Coleman dostępna na Microsoft Teams

Natalia Zębacka
Natalia Zębacka - Redaktor Brandsit
2 min

Infor, specjalizujący się w rozwiązaniach chmurowych dla przemysłu, ogłosił powszechną dostępność (ang. general availability – GA) swojej aplikacji cyfrowego asystenta AI Coleman dla platformy Microsoft Teams. Poprzednio asystent cyfrowy Coleman firmy Infor dostępny był poprzez przeglądarkę internetową, aplikację mobilną Infor Go i oprogramowanie Amazon – Alexa for Business.

Obecnie użytkownicy rozwiązań Infor mogą korzystać z Colemana poprzez Microsoft Teams. Może to pomóc zmniejszać tarcia związane z wdrażaniem cyfrowego asystenta w organizacjach, które już używają Teams w codziennej pracy.

Nowi użytkownicy rozwiązań Infor zainteresowani aplikacją Microsoft Teams mogą ją aktywować wprost z Teams store. Aktualni użytkownicy będą najpierw musieli tę usługę aktywować poprzez wsparcie Infor Support.

Asystent cyfrowy Coleman AI firmy Infor

Asystent cyfrowy Infor Coleman AI zapewnia interfejs konwersacyjny do platformy Infor OS, na której działają pakiety Infor CloudSuites. Oferuje on specjalizowane umiejętności, prowadzenie czatu oraz możliwości przetwarzania języka naturalnego (NLP).

- Advertisement -

Jako cyfrowy asystent, Coleman wykorzystuje konwersacyjny interfejs użytkownika i przetwarzanie języka naturalnego – w połączeniu z dogłębną wiedzą dziedzinową oraz branżową – by czatować, słuchać i mówić. Oczekuje się, że w przyszłości będzie w stanie także analizować obrazy, pomagając ludziom osiągać większą efektywność pracy. Cyfrowy Asystent Coleman od Infor może przyczynić się do maksymalizacji wydajności pracy człowieka poprzez:

  • doradzanie – może zapewniać użytkownikom inteligentne obserwacje mające pomagać im w podejmowaniu decyzji,
  • rozszerzanie możliwości – może służyć jako partner próbujący wspomagać pracę ludzi i dostarczający im informacji w krytycznych punktach decyzyjnych,
  • automatyzowanie – może wykonywać powtarzalne, mało ambitne czynności, umożliwiając pracownikom skupianie się na pracach przynoszących większe zyski firmie,
  • konwersowanie – może zapewniać lepsze wrażenia użytkowników dzięki sprawniejszej interakcji z nimi.
Udostępnij
- REKLAMA -