CX

- REKLAMA -

Firmy nie nadążają z przetwarzaniem danych

Natalia Zębacka

Już dziś niemal co druga firma (46 proc. badanych przez AIIM) ocenia, że przeciwdziałanie chaosowi…

Waga opinii klientów z sektora B2B – 4 sposoby na poprawę ilości i jakości informacji

Izabela Myszkowska

Firmy, które na pierwszym miejscu stawiają doświadczenia klientów, wiedzą, że potrzebują wystarczająco dużo informacji zwrotnych,…

Ile trwa procedura upadłości konsumenckiej?

Materiał Partnera

Upadłość konsumencka, to według niektórych jedyna droga dla osób, które popadły w problemy finansowe. Proces…

Jaki jest poziom CX na rynku napraw elektroniki użytkowej w Polsce?

Natalia Zębacka

Zdecydowana większość klientów i sprzedawców przebadanych przez SW RESEARCH pozytywnie ocenia swoje doświadczenia z serwisami…

Puste tonery do drukarki – jak je poprawnie utylizować?

Newsroom BrandsIT

Każdy właściciel drukarki powinien odpowiedzialnie podejść do kwestii utylizacji tonerów, które już wypełnią swoje zadanie.…

Colt i Atos ogłaszają partnerstwo

Natalia Zębacka

Rozwiązanie CCaaS firmy Colt, dostarczające najnowocześniejsze technologie głosowe i chmurowe, zostało w pełni zintegrowane z…

Customer experience, czyli skuteczny sposób na handel w sieci

Klaudia Ciesielska

Coraz szybszy rozwój handlu internetowego wymaga narzędzi umożliwiających tworzenie jak najlepszych doświadczeń klienta. Dlatego UX…

Aplikacja mobilna ING Business wyróżniona w konkursie Global Finance

Klaudia Ciesielska

ING Bank Śląski otrzymał nagrodę Best Mobile Banking App w konkursie World’s Best Corporate/Institutional Digital…

Autonomiczny partner kompletacji 2.0

Natalia Zębacka

STILL Polska wprowadza na rynek OPX iGo neo - rozwiązanie łączące zalety wyróżnionego nagrodą IFOY…

Kto może wziąć kredyt konsolidacyjny i na jakich zasadach?

Newsroom BrandsIT

Spłacasz już kilka zobowiązań i potrzebujesz dodatkowych środków? Pomyśl o zaciągnięciu kredytu konsolidacyjnego, który dobrze…

Połącz się z nami

- REKLAMA -