Ad image

Medallia ma nowego wiceprezesa ds. sprzedaży na Europę Wschodnią

Izabela Myszkowska - Redaktor Brandsit

Z początkiem roku Marcin Grygielski objął funkcję wiceprezesa do spraw sprzedaży na Europę Wschodnią w firmie Medallia. Będzie on odpowiadał za realizowanie strategii biznesowej oraz rozwijanie współpracy i zarządzanie relacjami z klientami w podległym regionie.

Medallia specjalizuje się w CX (Customer Experience), czyli tworzeniu pozytywnych wrażeń konsumentów. Wejście firmy Medallia na polski rynek stworzyło potrzebę lokalnego rozwoju firmy Medallia oraz opracowania strategii rozwoju w tym obszarze dla firm, chcących poprawić doświadczenia swoich klientów.

Marcin Grygielski posiada blisko 20-letnie doświadczenie sprzedażowe w zakresie wykorzystania chmury i sztucznej inteligencji, które zdobył, pracując dla firm takich jak NextiraOne, Interactive Intelligence czy Genesys. Specjalizuje się w systemach Call Center, Web Analytics, Big Data oraz AI w procesach obsługi klienta. Dodatkowo jest absolwentem programu MBA Politechniki Warszawskiej.

medallia

Doświadczenia klientów realnie stają się coraz ważniejszym czynnikiem rozwoju firm. Monitorowanie wrażeń klientów, reagowanie w czasie rzeczywistym na ich sugestie oraz przewidywanie zachowań na podstawie zgromadzonych danych pozwala biznesowi zwiększyć potencjał sprzedaży. Zebrane informacje są jednym z najważniejszych zasobów firmy, który może realnie umocnić jej sytuacje na rynku, wpływając również na budowanie pozytywnych relacji i poziomu lokalności klientów” – komentuje Marcin Grygielski Eastern wiceprezes do spraw sprzedaży na Europę Wschodnią w firmie Medallia.